twitter


huh dah lama kot tinggalkan blog aku nie....

giler mmg dah xde semangat langsung nak tulis cite2 dah...
tapi nmpknye rasa nak tulis jugak lakkan kasi buang sawang skit..hehheeh

hah nape plak ngn tajuk di atas...
giler lah mmg saje je....sbb baru2 ni mmg ada je dramaking dibuat sampai rasa nak lempang je orang yg wat drama....mmg drama xkan abes la.....tapi biar kan jela...
yang penting skank aku hepi ngn kengkawan yg sekepala ngn aku...leh layankan kesantapan aku bersama2....tuk berhibur sama2....tuk bersukan sama2...dan segala2nya...bak kata kali ni nak tersentap ke nak merajuk ke lantak lah....malas nak layan....ahahahhaha....

ok mungkin pasni aku akan mulakan balik tuk aktif dlm penulisan blog ni..ahahahha

ok chow.!!






Alhamdulillah..
akhirnye selama setahun aku menjadi sebahagian dari AJK NFC
akhirnye dengan rasmi aku telah pun menolak jawatan itu tuk setahun lagi....
dan itulah keputusan terbaik aku dan juga untuk masa depan aku...
dan tuk sekian kalinye aku menghargai apa yang telah aku pelajari sepanjang itu..
banyak yang boleh aku jadikan sebagai panduan dan iktibar dlm kehidupan yang mendatang..

jutaan terima kasih aku ucapkan pada tampuk pimpinan yang lepas...
aku sangat seronok berkerja dengan team ni...pada aku inilah team terbaik...
dan juga aku merasakan satu nilai persahabatan yang terjalin tanpa megenal satu sama lain sebelum ini...

dan jutaan tahniah pada tampuk pimpinan yang baru di mana muka lama dan baru di tampilkan...semoga kalian boleh melakukan yang lebih baik dari sebelum ini....

hurmmmm.....pengiraan aku tuk melibatkan lagi dalam aktiviti2 spt ini...boleh dipikirkan
aku senang jika tidak menganggu aku dan membebankan aku......
dan mungkin aku akan kurangkan dan tidak lagi melibatkan diri selepas ini....
kembali ke zaman pelajar dan tumpuan hanya dengan pelajar2 sahaja...

bukanlah aku mengatakan dunia hiburan ini tidak baik...baik cuma pandai2 lah diri sendiri memikir...

ya menjadi biasa kembali bererti tidak lagi menjadi perhatian dan tumpuan kerana memegang jawatan...bagus kerana hidup kembali aman..hehheh

sekian....





Ku Mengerti Perpisahan Ini
Bukan Kerana Kau Membenci
Tapi Kasih Yang Pernah Ku Beri
Tiada Lagi Bersama

Sering Kala Aku Terlihatkan Mu
Impian Nan Indah Julang Bahagia

Ku Harungi Hari Demi Hari
Bersama Wajah Tak Mungkin Akan Kembali
Tapi Hati Masih Tak Terima
Ditinggalkan Sengsara

Keraguan Ini Bukanlah Padamu
Perasaan Hati Masih Rindu
Kekalutan Ini Hanyalah Untukku
Tercari-Cari Bayanganmu

Tak Sanggup Aku Kehilangan
Kehilanganmu

Masih Tercari-Cari
Keraguan Ini Bukanlah Padamu
Masih Tercari-Cari Bayanganmu
Tak Sanggup Aku Kehilanganmu




DRAMAKING!!!!

| 2 comments |

huh dah lama kot tinggalkan blog aku nie....

giler mmg dah xde semangat langsung nak tulis cite2 dah...
tapi nmpknye rasa nak tulis jugak lakkan kasi buang sawang skit..hehheeh

hah nape plak ngn tajuk di atas...
giler lah mmg saje je....sbb baru2 ni mmg ada je dramaking dibuat sampai rasa nak lempang je orang yg wat drama....mmg drama xkan abes la.....tapi biar kan jela...
yang penting skank aku hepi ngn kengkawan yg sekepala ngn aku...leh layankan kesantapan aku bersama2....tuk berhibur sama2....tuk bersukan sama2...dan segala2nya...bak kata kali ni nak tersentap ke nak merajuk ke lantak lah....malas nak layan....ahahahhaha....

ok mungkin pasni aku akan mulakan balik tuk aktif dlm penulisan blog ni..ahahahha

ok chow.!!





LEER MÁS...

TERLERAI SUDAH TANGGUNGJAWAB...

| 0 comments |

Alhamdulillah..
akhirnye selama setahun aku menjadi sebahagian dari AJK NFC
akhirnye dengan rasmi aku telah pun menolak jawatan itu tuk setahun lagi....
dan itulah keputusan terbaik aku dan juga untuk masa depan aku...
dan tuk sekian kalinye aku menghargai apa yang telah aku pelajari sepanjang itu..
banyak yang boleh aku jadikan sebagai panduan dan iktibar dlm kehidupan yang mendatang..

jutaan terima kasih aku ucapkan pada tampuk pimpinan yang lepas...
aku sangat seronok berkerja dengan team ni...pada aku inilah team terbaik...
dan juga aku merasakan satu nilai persahabatan yang terjalin tanpa megenal satu sama lain sebelum ini...

dan jutaan tahniah pada tampuk pimpinan yang baru di mana muka lama dan baru di tampilkan...semoga kalian boleh melakukan yang lebih baik dari sebelum ini....

hurmmmm.....pengiraan aku tuk melibatkan lagi dalam aktiviti2 spt ini...boleh dipikirkan
aku senang jika tidak menganggu aku dan membebankan aku......
dan mungkin aku akan kurangkan dan tidak lagi melibatkan diri selepas ini....
kembali ke zaman pelajar dan tumpuan hanya dengan pelajar2 sahaja...

bukanlah aku mengatakan dunia hiburan ini tidak baik...baik cuma pandai2 lah diri sendiri memikir...

ya menjadi biasa kembali bererti tidak lagi menjadi perhatian dan tumpuan kerana memegang jawatan...bagus kerana hidup kembali aman..hehheh

sekian....




LEER MÁS...

PERPISAHAN.....

| 1 comments |

Ku Mengerti Perpisahan Ini
Bukan Kerana Kau Membenci
Tapi Kasih Yang Pernah Ku Beri
Tiada Lagi Bersama

Sering Kala Aku Terlihatkan Mu
Impian Nan Indah Julang Bahagia

Ku Harungi Hari Demi Hari
Bersama Wajah Tak Mungkin Akan Kembali
Tapi Hati Masih Tak Terima
Ditinggalkan Sengsara

Keraguan Ini Bukanlah Padamu
Perasaan Hati Masih Rindu
Kekalutan Ini Hanyalah Untukku
Tercari-Cari Bayanganmu

Tak Sanggup Aku Kehilangan
Kehilanganmu

Masih Tercari-Cari
Keraguan Ini Bukanlah Padamu
Masih Tercari-Cari Bayanganmu
Tak Sanggup Aku Kehilanganmu




LEER MÁS...