twitter


wah dah merdeka kite selama 51 tahun ek....
smalam for the my first time celebrate with nubhan fans at MYDIN usj Subang...
sebabnye semalam kat sane pun ade wat countdown...artis die ning baizura n nubhan...

so pada malam tu sblm tibenye kul 12 malam tu ade r nubhan nyanyi...
yang agak terkejutnye ialah sejak nubhan menjadi artis naungan ning nie...perubahan yang nmpk ialah dari segi pengawalan mutu suara die dah ok ...kena polish lagi..interaksi bersama peminat pun dah makin cantik...MR MANAGER betul2 menjalankan tugas die...teruskan usaha tu...satu nak puji kan MR MANAGER ni die btul2 ikhlas buat kerje die...that why la ning bleh jadi sehebat sekarang...

so agak new la bile kite slalunye akan menyambut di dataran,putrajaya or klcc...tapi sekali sekala di wat cmni pun menarik gak...

pada malam tu juga aku ni pun sbnrnye malu2 gak nak join2 bende cam ni...slalu malam merdeka lepak umah je...bile dah dpt kuar mmg balik lambat la...
huhuhuhuh....hah sblum tu thank to mama coz ambik n anta aku blk umah..sian die sampai sesat nak pulang pas anta aku....nnt saya balnje mama makan ek...


so xtau nak cite ape aku letak la ckit gamba..huhuhuhu
me with Mr Manager(Vern)

me with nubhan
ajoy,abg ajym,nubhan,me and farell
after show(nubhan fans)
aku yg cube menyampuk...huhuhu...
ajoy, nubhan n me
ni la mama yang telah ambik n anta aku..

2 comments:

  1. salam nuar...

    wahhh.. gambar sama mr manager yek.. huhuhu... dah glamer kan so tak de nye nak menempek kat KPTM Kuantan.. by the way, ni Pn hidayah ni.. hehe.. dapat link awak dari miss anisz nyer blog.. willd efinitely add ur blog in my blog.. so check it out yaaa..All the best..

    http://hidaazmy.blogspot.com

  1. one die hard fans... lagu nubhan mmg best smp sebabkan ko la nuar, boleh plak aku nyanyi lagu tu... tapi kenape muka macam frust je? huhuhu... i know your secret...

MERDEKA!!MERDEKA!!

| |

wah dah merdeka kite selama 51 tahun ek....
smalam for the my first time celebrate with nubhan fans at MYDIN usj Subang...
sebabnye semalam kat sane pun ade wat countdown...artis die ning baizura n nubhan...

so pada malam tu sblm tibenye kul 12 malam tu ade r nubhan nyanyi...
yang agak terkejutnye ialah sejak nubhan menjadi artis naungan ning nie...perubahan yang nmpk ialah dari segi pengawalan mutu suara die dah ok ...kena polish lagi..interaksi bersama peminat pun dah makin cantik...MR MANAGER betul2 menjalankan tugas die...teruskan usaha tu...satu nak puji kan MR MANAGER ni die btul2 ikhlas buat kerje die...that why la ning bleh jadi sehebat sekarang...

so agak new la bile kite slalunye akan menyambut di dataran,putrajaya or klcc...tapi sekali sekala di wat cmni pun menarik gak...

pada malam tu juga aku ni pun sbnrnye malu2 gak nak join2 bende cam ni...slalu malam merdeka lepak umah je...bile dah dpt kuar mmg balik lambat la...
huhuhuhuh....hah sblum tu thank to mama coz ambik n anta aku blk umah..sian die sampai sesat nak pulang pas anta aku....nnt saya balnje mama makan ek...


so xtau nak cite ape aku letak la ckit gamba..huhuhuhu
me with Mr Manager(Vern)

me with nubhan
ajoy,abg ajym,nubhan,me and farell
after show(nubhan fans)
aku yg cube menyampuk...huhuhu...
ajoy, nubhan n me
ni la mama yang telah ambik n anta aku..

2 comments:

hidayah said...

salam nuar...

wahhh.. gambar sama mr manager yek.. huhuhu... dah glamer kan so tak de nye nak menempek kat KPTM Kuantan.. by the way, ni Pn hidayah ni.. hehe.. dapat link awak dari miss anisz nyer blog.. willd efinitely add ur blog in my blog.. so check it out yaaa..All the best..

http://hidaazmy.blogspot.com

sheffy said...

one die hard fans... lagu nubhan mmg best smp sebabkan ko la nuar, boleh plak aku nyanyi lagu tu... tapi kenape muka macam frust je? huhuhu... i know your secret...

.