twitter


salam malam ni aku just nak coret sedikit apa tajuk diatas......
k la sahabat....
sahabat ni merupakan kawan yang paling kite perlukan selepas family kite kan....
so segala masalah kite, kite akan cerita pada sahabat kite....
kire sahabat ni bleh jadi racun dan penawar pada kite la...so kire sahabat mempunyai smua ciri2 yang bleh diarapkan walaupun pada masa yang sama dia akan menjadi duri kepada kite gak....

tapi camne dari sahabat ble bertukar perasan menjadi kekasih?????
sapa bleh terangkan...aku xtau la penerangan aku ni btul or not....
k mule2 mmg perasan sahabat akan muncul dlm diri kite after dah agak lama
akan muncul satu perasan yg mana kite dah kenal lebih lama sahabat kite maka dalam diam xdiam akan muncul satu perasan suka pada sahabat...
but kite xberani nak luahkan perasan itu...n pada masa yg sama sahabat itu juga mempunyai perasan yang sama...so bile masing2 dengan perasan malu untuk meluahkannye..kerana takut akan ilang perasan sahabat itu...
(xsmua akan terjadi bende ni)pada sesetengah je...

so bile agak2 lama tu masing2 meluahkan perasan...then dari situ akan lahir satu kelainan perasan dari sahabat bertukar menjadi kekasih..so dari itu smua pergerakan dan smua aspek akan berubah...

n sebenarnye dari sahabat ke kekasih ni adalah di kire amat bagus la...
knape aku cakap camtu...sbbnye sblm mnjadi kekasih kite akan tahu perangai sahabat secara semulajadi kan....so dari situ kiteakan kenal lebih mendalam...
lagipun bukan aku kate yg trus berkasih ni xbaik...aku cume risau bile pasangan masing2 akan cube berselindung sifat masing2....

k la aku pun nak tido dah...so pada malam ni tengah pagi ni aku just nak nyatakan xsalah dari sahabat boleh bertukar menjadi kekasih.....

aku nak ungkap satu
dari sahabat...
"semalam kite bersama sebagai sahabat..
semalam juga kite bertepuk tampar...
semalam juga kite meluahkan masalah masing2....
semalamjuge kite mengambil berat satu sama lain...

dari kekasih...
hari ini kite bersama sebagai kekasih...
hari ini juga kite bertepuk tampar...
hari ini juga kite meluahkan masalah masing2....
hari ini juga kite mengambil berat satu sama lain....

so bezanye sahabat dan kekasih....
so aku chow dulu....
salam................

3 comments:

  1. hey you...
    mcm knal je situation2 yg dinyatekan 2...
    huhu...

  1. dey, nie apa cite nie? perli ke? wakaka... ke pengalaman hidup? apa2pun,all the best k... need any advice, tny jgn xtny... huhu...

  1. whatever it is....
    kekawan @ kekasih....
    the most important thing is...
    take action....

    * ini sama mcam 'teman tapi mesra'
    dulu la kan?
    pas2... 'indera'
    hahaha....^^

SAHABAT@KEKASIH

| |

salam malam ni aku just nak coret sedikit apa tajuk diatas......
k la sahabat....
sahabat ni merupakan kawan yang paling kite perlukan selepas family kite kan....
so segala masalah kite, kite akan cerita pada sahabat kite....
kire sahabat ni bleh jadi racun dan penawar pada kite la...so kire sahabat mempunyai smua ciri2 yang bleh diarapkan walaupun pada masa yang sama dia akan menjadi duri kepada kite gak....

tapi camne dari sahabat ble bertukar perasan menjadi kekasih?????
sapa bleh terangkan...aku xtau la penerangan aku ni btul or not....
k mule2 mmg perasan sahabat akan muncul dlm diri kite after dah agak lama
akan muncul satu perasan yg mana kite dah kenal lebih lama sahabat kite maka dalam diam xdiam akan muncul satu perasan suka pada sahabat...
but kite xberani nak luahkan perasan itu...n pada masa yg sama sahabat itu juga mempunyai perasan yang sama...so bile masing2 dengan perasan malu untuk meluahkannye..kerana takut akan ilang perasan sahabat itu...
(xsmua akan terjadi bende ni)pada sesetengah je...

so bile agak2 lama tu masing2 meluahkan perasan...then dari situ akan lahir satu kelainan perasan dari sahabat bertukar menjadi kekasih..so dari itu smua pergerakan dan smua aspek akan berubah...

n sebenarnye dari sahabat ke kekasih ni adalah di kire amat bagus la...
knape aku cakap camtu...sbbnye sblm mnjadi kekasih kite akan tahu perangai sahabat secara semulajadi kan....so dari situ kiteakan kenal lebih mendalam...
lagipun bukan aku kate yg trus berkasih ni xbaik...aku cume risau bile pasangan masing2 akan cube berselindung sifat masing2....

k la aku pun nak tido dah...so pada malam ni tengah pagi ni aku just nak nyatakan xsalah dari sahabat boleh bertukar menjadi kekasih.....

aku nak ungkap satu
dari sahabat...
"semalam kite bersama sebagai sahabat..
semalam juga kite bertepuk tampar...
semalam juga kite meluahkan masalah masing2....
semalamjuge kite mengambil berat satu sama lain...

dari kekasih...
hari ini kite bersama sebagai kekasih...
hari ini juga kite bertepuk tampar...
hari ini juga kite meluahkan masalah masing2....
hari ini juga kite mengambil berat satu sama lain....

so bezanye sahabat dan kekasih....
so aku chow dulu....
salam................

3 comments:

Beautiful^Devil said...

hey you...
mcm knal je situation2 yg dinyatekan 2...
huhu...

sheffy said...

dey, nie apa cite nie? perli ke? wakaka... ke pengalaman hidup? apa2pun,all the best k... need any advice, tny jgn xtny... huhu...

kyrun_q said...

whatever it is....
kekawan @ kekasih....
the most important thing is...
take action....

* ini sama mcam 'teman tapi mesra'
dulu la kan?
pas2... 'indera'
hahaha....^^

.