twitter


yuppp tajuk tu dah bawa maksud yg agakk mendalam...
manakan tidak hari ni tumpuan rakyat Malaysia tertumpu pada pilihan raya kecil permatang pauh...

dan kite pun dah tau keputusannya...Dato Seri Anwar Ibrahim telah menang kerusi ini dengan majoriti yang agak besar berbanding isterinya...ini menunjukkan bahawa rakyat masih percayakan beliau...

aku kat sini agak hairan bagaimana BN boleh kalah dengan agak besar????
apa yang aku lihat sepanjang kempen DSAI teruk dihentam dengan pelbagai perkara..
kes liwat...kes terima duit sebanyak 60juta dari magnum dan pelbagai...tapi still bleh menang...
agak suprise kan...

apa bila undian nak dilakukan pengundi muda dikatakan penyumbang terbesar kepada kemenangan DSAI...apa yang sebab boleh berlaku camni???
apa yang dapat aku katakan ialah pemuda2 ialah golongan berpelajaran dan dapat berpikif secara logiknya...letaklah apa kes2 or cerita buruk ttg BA...namun pemuda2 ini berpikir adakah benar or palsu...

btul pemerhati politik ada berkata golongan pemuda ingin lihatkan perubahan dalam negara...
aku bukan nak menentang apa yg dikatakan oleh pemerhati itu..just aku cuma nak katakan kite ni duduk dalam negara demokrasi..so xsalah kalo kite tgk perubahan yg dilakukan oleh BA if not ok next Election kite tukar balik...

psai golongan atas 40tahun yg bukan dikatakan pemuda...apabila mencapai satu tahap itu kite akan berpikir ooo apa yg kerajaan lakukan sekarang adalah btulll...btull apa yang dilakukan oleh kerajaan ada baik n buruknye...

so aku pun xnak melalut banyak dah ni...so we look n see what DSAI boleh lakukan semasa di parlimen...

adakah perubahan seperti yang dijanjikan akan terlaksana or tidak...
sama2 kite tunggu....

bye...
askummm..

2 comments:

  1. wahhh... THAT IS NOT A SURPRISE la nuar...
    i like ur writings...
    keep up the good works ok?

  1. Hmmm, forget the DSAI victory in 2008 election!!

    Hidup Barisan Nasional, hidup Melayu!!

THAT NOT SUPRISE!!!!!

| |

yuppp tajuk tu dah bawa maksud yg agakk mendalam...
manakan tidak hari ni tumpuan rakyat Malaysia tertumpu pada pilihan raya kecil permatang pauh...

dan kite pun dah tau keputusannya...Dato Seri Anwar Ibrahim telah menang kerusi ini dengan majoriti yang agak besar berbanding isterinya...ini menunjukkan bahawa rakyat masih percayakan beliau...

aku kat sini agak hairan bagaimana BN boleh kalah dengan agak besar????
apa yang aku lihat sepanjang kempen DSAI teruk dihentam dengan pelbagai perkara..
kes liwat...kes terima duit sebanyak 60juta dari magnum dan pelbagai...tapi still bleh menang...
agak suprise kan...

apa bila undian nak dilakukan pengundi muda dikatakan penyumbang terbesar kepada kemenangan DSAI...apa yang sebab boleh berlaku camni???
apa yang dapat aku katakan ialah pemuda2 ialah golongan berpelajaran dan dapat berpikif secara logiknya...letaklah apa kes2 or cerita buruk ttg BA...namun pemuda2 ini berpikir adakah benar or palsu...

btul pemerhati politik ada berkata golongan pemuda ingin lihatkan perubahan dalam negara...
aku bukan nak menentang apa yg dikatakan oleh pemerhati itu..just aku cuma nak katakan kite ni duduk dalam negara demokrasi..so xsalah kalo kite tgk perubahan yg dilakukan oleh BA if not ok next Election kite tukar balik...

psai golongan atas 40tahun yg bukan dikatakan pemuda...apabila mencapai satu tahap itu kite akan berpikir ooo apa yg kerajaan lakukan sekarang adalah btulll...btull apa yang dilakukan oleh kerajaan ada baik n buruknye...

so aku pun xnak melalut banyak dah ni...so we look n see what DSAI boleh lakukan semasa di parlimen...

adakah perubahan seperti yang dijanjikan akan terlaksana or tidak...
sama2 kite tunggu....

bye...
askummm..

2 comments:

Beautiful^Devil said...

wahhh... THAT IS NOT A SURPRISE la nuar...
i like ur writings...
keep up the good works ok?

HTTP said...

Hmmm, forget the DSAI victory in 2008 election!!

Hidup Barisan Nasional, hidup Melayu!!

.