twitter







akhirnya terubat ati nak buke kat padang...
beshhh sebab suasana die yg seronok ngn org ramai...
so korang tgk gamba2 nie..


akhirnya hajat nak buke pose bersama2 pensyarah aku tercapai gak... kami pi berbuka di santai..tempat yg paling best sekali...di kuantan.... so aku...bayyin afiqah...jetto..sheff...cik tini..cik yanie..cik yaya..hadi...madam intan n sir din... so kami buke ngn pelbagai lauk yg sedap... perghhh memang kenyang.. aku la biasanye tukang sapu..wahahaha..ketam masak lada itam perghh best....telur dewa n macam2 lagi... aku tunjuk gambar jela...


SANTAI BEST PLACE!!!

pembuka bicara...

ikan aji-aji msak ape dah lupe??
ni plak ikan msak sweet sour


ketam masak lada itam..udang goreng butter..sotong tepung..tomyam campur..
time tnggu makan..
bayyin afiqah..ms yanie and adi

mdm intan with sir din
makan jgn xmakan...
ms yaya...bayyin..adi n ms yaya...

ms tini..ms jetto.. n sheff(sowi muke xnmpk)

after the buke...we all go to megamall....saje jalan2 tgk ape yg best...
mmg best la sb ms tini beli jamu..wahahahahah..
then kiteorg g lepak kemaman kopitiam lak..smpai kull 10.20mlm...
then balikk....
besh tull ari ni....
hajat aku tercapai.,...
bay thank u coz ikut pegi buke pose.. n tahniah jadi MPP (Majlis Perwakilan Pelajar) dan selamat jalankan tugas..





salam,
alhamdulillah selamat gak majlis ni...majlis ni diadakan pada 22.9.08 bertempat di MYDIN USJ SUBANG....
seramai 25 orang anak yatim telah hadir untuk menerima sumbangan dari Mydin...iaitu voucher 100rnggt untuk seorang....
wah pada kite kecik je nilai seratus tu tapi pada mereka ianya amat besar dan berharga...
so pada majlis tu tntu2la nubhan nye ade...so die ambik kesempatan tu tuk beramah mesra ngn budak2 nie...sambil tu tolong pilihkan baju, kasut dan bermacam2 lagi....

pas dah selesai shoping Mydin sekali lagi berbesar hati untuk menyediakan hidangan untuk berbuka puasa...dah puas berbuka so kami pun lepak2 ngn anak2 kecil ini dan sembang2....sampai masanye tuk mereka pulang...agak sedey la sbb ada di kalangan anak2 ni menangis sbb xnak pisah ngn kami....aduss tersentuh ati....

pada aku majlis ni btul2 memberi kesedaran pada aku...yela diorg mungkin xbernasib baik sbb diorg dah xde mak ayah..macammane mereka merayakan hari yg mulia ini...kite bayangkan....
kite yg ade mak ayah ni seharusnye bersyukur....aku mmg terhibur ngn gelagat diorg....
yela smua yg diorg lihat smuanye nak....tapi aku ttp puas sbb dpat melayan kerenah mereka....
hilang penat puasa dan terasa kenyang melihat mereka.....
ish apsai aku nak touching2 nie...huhuuhuhuhuh
k la tgk je la beberapa pic...ni
hopefully apa yg kami lakukan ni ikhlas dan niat kerana Allah..semoga Allah memberkati majlis dan meredhai apa yg kami lakukan.....aminnn

p/s:sowi gamba gua mmg xde..sbb gua suke tngkap gamba or lain...huhuhuuhu





































































srnok kan melalui zaman kanak2 kan...
yela zaman itu rasenye apa yg kite nak wat smua leh kite lakukan tanpa rasa segan..

ni aku nak imbas ape yang aku lakukan dulu...
zaman aku dulu mmg cukup kreatif ngn sebarang permainan..
ckp tuju selipar...galah panjang...main guli..aci nyorok...baling tin dan cam2 lagii..
seronok xingat la time tu...

bile permainan moden masukk...
mule la kumpul duit nak beli...nak minta ngan mak jgn arap bleh dapat...
tu main keta tamia...digimon...perghhh bapak seronoknye...
waktu tu rase cam ade tanggunjawab lak...yela main digimon tu kena bagi makan la buang berak die...hahhahahaha

tapi bile kenang balik.....ish cam nak sntiasa jadi kanak2...
seronok sbb xde mslh nak pkir...yg tau hepii je spanjang masa...
kalo gaduh pun pagi ni gaduh petang kang dah baik....
yg penting tu nak main mesti seronok....
adussss...
ni membe aku la bagi idea tuk aku tulis....ms ngah minum2 bleh plak cite masa kanak2..

hahahah...tu jela..byeeee
salam



aku telah join berbuka pose pada ari ahad yg lepas di HR STEAK HOUSE...
kat kmpg baru..ya allah masa aku nak pi ke sana aku dah la jalan kaki je dari station kampung baru tu...
dah la dalam keadaan ujan tu aku plak leh sesat nak ke sana...
tapi nasib baik wa ni terer kan.,..jumpe la gak kedai tu...

nasib baik la makanan kat kedai tu sedap..wahahaha
dah tgk gamba ni jela..
malas nak cite panjang2...
bye...






SEMALAM…….

Semalam…

Pada saat kita bahagia

Meraikan cinta bersama

Mengungkap segala rahsia

Perasaan berdua diantara kita…

Kau dan aku bersatu selamanya…

Kita bersama mengharungi perasaan..

Yang terpendam didalam lubuk hati…

Kita kotakan janji yang dibina…

Namun semua itu berubah

Bagaikan angin yang menghembus lalunya…

Merubah segala-segalanya tentang kita….

Apakan daya keputusan yang kau lakukan

Tidak mampu ku ubah segalanya….

Andaiku kutahu semua ini akan terjadi

Tidak mungkin kita akan bertemu.

Namum suratan takdir

Menentukan segalanya….

Ku pasrah dan reda….

Semalam…..

Kehadiranmu itu…

mengingati segalanya suka duka bersama….

Semalam….

Kita mengecapi saat bahagia…..

Semalam….. kita meraikan cinta yang tulus…

Cinta kita hanya semalam…

Sayangnya ia tidak mekar seperti semalam….

Keinginan untuk semula…

Hanyalah semalam…

Nukilan :tokwan


ish dah dkt seminggu lebey kite pose kan.....tapi suasana raya dah mengatasi suasana pose dulu.....
yela skank ni kalo pi mane2 mall or kedai2 mesti cibuk pasang lagu raya....
abis pose kite camne....asyik ngat raya je...rilek le...pose ni la masa kite nak menambahkan ape yg patut....ni x bile dah sibuk pkir raye..terawih tu kompom2 tinggal...(xsmua)...ish xpatut2....
so pandai2 la pkir....

tah aku pun xtaunak tulis ape sbnyrnye...
so minggu ni adalah tahap kebosanan aku paling tinggi..wahhhh..
xpe2 arap minggu ni adalah cite yg menarik nak dikongsikan..
k chow dulu.
salam.......


wah dah dekat sebulan setengah aku blaja kat kptmkl ni....cepat tull masa berlalu..
rasenye aku cam di dunia asing lak blaja kat situ...sbb suasana die xsame ngn kuantan....bayangakan nak pegi kelas dah kena bangun awal pagi...dah la ngan lecterur die smuanye otai2....nak ikut aktiviti die lagi la cam ade kroni2 je...

tapi aku mmg rindu ngn kptmktn....sbb terlampau byk kenangan terindah aku kat sana.....dari p.guard n pengarah kolej aku leh tegur n sembang kadang...
segala aktivti kat sana aku dpt ikut tanpa perlu rase bersalah....pensyarah2 die jgn cite la...smuanye best2 siap bleh lepak sama2...kan..kan...komasra tu lagi aku rindu..yela tmpt aku keje jap...walaupun gaji yg ciput tapi aku suke gak keje..sbbnye dpt jumpe ngn org2 kat kolej...ish ape la cite keadaan komasra tu...

epislon tu plak tmpt aku melepaskan gian tido hahhaaha....kat sana la aku kena jadi gundik ngn pensyarah sana...hahahaha...rindu smua tu...

kalo la masa boleh berputar aku rase nak je kembali ke sana....
tapi xleh kan...sbbnye kite kena trus pandang ke depan...
yang dah lalu jadikan satu kenangan dan semaikan dalam jiwa..hahahha

tah bile aku nak trun sana ni..mase skank pun xcukup bg aku nak trun sana....
nak lepak2 ngn pensyarah kat sana....terutama kakak2 aku tu..yg kepala hotaknye mmg dah giler..hahaha

k la xmau ckp ape dah ni pun dah sedey nie....
bye
salammm


hmm pinjam kate2 MR MANAGER jap...
tull kadang2 manusia ni cukup prihatin ngn pesekitaran kite...
but kadang2 trlampau over la...sampai apa yg kite nak wat mesti salah..

padahal aku wat pun untuk kepuasan hidup aku gak...
aku dah besar n bleh menilai mana yang baik dan buruk....
btull kadang2 kite kena dgr pendapat org tapi kalo smuanye nak dibangkang ape crite ni.....tapi slalunye manusia2 ni akan cube menjatuhkan kite dan xsuke ape yang kite lakukan...aku pun xpaham la....

apa yang aku lakukan ni xmgunakkan duit diorg or aku ambik mase diorg pun..aku just use my own money n my time...hah manusia mmg lumrah begitu....
cam MR MANAGER kate "Ada aku kesah!!!"btull ayat ni ckup bagus sbnyrnye...
yg penting aku ikhlas n tau ape yang aku wat.....

ok la out dulu...
salam....

[+/-]

BErBUka PUasa DI PAdang MPK

[+/-]

BerBUKa PuasA di SAntAI

[+/-]

MAJlis AMal AnaK YAtim ANjuraN NUbhan FC

[+/-]

KeNangan maNIs

[+/-]

BERBUKE DI HR STEAK HOUSE

[+/-]

semalam

[+/-]

iSh xTAu Nak TuLIs ape La......

[+/-]

RINDU SAMA KUANTAN!!!

[+/-]

ADA AKU KESAH!!!