twitter


hmm pinjam kate2 MR MANAGER jap...
tull kadang2 manusia ni cukup prihatin ngn pesekitaran kite...
but kadang2 trlampau over la...sampai apa yg kite nak wat mesti salah..

padahal aku wat pun untuk kepuasan hidup aku gak...
aku dah besar n bleh menilai mana yang baik dan buruk....
btull kadang2 kite kena dgr pendapat org tapi kalo smuanye nak dibangkang ape crite ni.....tapi slalunye manusia2 ni akan cube menjatuhkan kite dan xsuke ape yang kite lakukan...aku pun xpaham la....

apa yang aku lakukan ni xmgunakkan duit diorg or aku ambik mase diorg pun..aku just use my own money n my time...hah manusia mmg lumrah begitu....
cam MR MANAGER kate "Ada aku kesah!!!"btull ayat ni ckup bagus sbnyrnye...
yg penting aku ikhlas n tau ape yang aku wat.....

ok la out dulu...
salam....

1 comments:

  1. ni emo pasal sape sebenarnya ni? huhu... berat sgt entry ko ni nuar...

ADA AKU KESAH!!!

| |

hmm pinjam kate2 MR MANAGER jap...
tull kadang2 manusia ni cukup prihatin ngn pesekitaran kite...
but kadang2 trlampau over la...sampai apa yg kite nak wat mesti salah..

padahal aku wat pun untuk kepuasan hidup aku gak...
aku dah besar n bleh menilai mana yang baik dan buruk....
btull kadang2 kite kena dgr pendapat org tapi kalo smuanye nak dibangkang ape crite ni.....tapi slalunye manusia2 ni akan cube menjatuhkan kite dan xsuke ape yang kite lakukan...aku pun xpaham la....

apa yang aku lakukan ni xmgunakkan duit diorg or aku ambik mase diorg pun..aku just use my own money n my time...hah manusia mmg lumrah begitu....
cam MR MANAGER kate "Ada aku kesah!!!"btull ayat ni ckup bagus sbnyrnye...
yg penting aku ikhlas n tau ape yang aku wat.....

ok la out dulu...
salam....

1 comments:

sheffy said...

ni emo pasal sape sebenarnya ni? huhu... berat sgt entry ko ni nuar...

.