twitter


ish dah dkt seminggu lebey kite pose kan.....tapi suasana raya dah mengatasi suasana pose dulu.....
yela skank ni kalo pi mane2 mall or kedai2 mesti cibuk pasang lagu raya....
abis pose kite camne....asyik ngat raya je...rilek le...pose ni la masa kite nak menambahkan ape yg patut....ni x bile dah sibuk pkir raye..terawih tu kompom2 tinggal...(xsmua)...ish xpatut2....
so pandai2 la pkir....

tah aku pun xtaunak tulis ape sbnyrnye...
so minggu ni adalah tahap kebosanan aku paling tinggi..wahhhh..
xpe2 arap minggu ni adalah cite yg menarik nak dikongsikan..
k chow dulu.
salam.......

1 comments:

  1. Errr, Tok Wan pegi sembahyang Tarawih tak?

    Hari tu bukan Tok Wan layan YM ke?

    Atau tengok Astro?

iSh xTAu Nak TuLIs ape La......

| |

ish dah dkt seminggu lebey kite pose kan.....tapi suasana raya dah mengatasi suasana pose dulu.....
yela skank ni kalo pi mane2 mall or kedai2 mesti cibuk pasang lagu raya....
abis pose kite camne....asyik ngat raya je...rilek le...pose ni la masa kite nak menambahkan ape yg patut....ni x bile dah sibuk pkir raye..terawih tu kompom2 tinggal...(xsmua)...ish xpatut2....
so pandai2 la pkir....

tah aku pun xtaunak tulis ape sbnyrnye...
so minggu ni adalah tahap kebosanan aku paling tinggi..wahhhh..
xpe2 arap minggu ni adalah cite yg menarik nak dikongsikan..
k chow dulu.
salam.......

1 comments:

HTTP said...

Errr, Tok Wan pegi sembahyang Tarawih tak?

Hari tu bukan Tok Wan layan YM ke?

Atau tengok Astro?

.