twitter


salam,
alhamdulillah selamat gak majlis ni...majlis ni diadakan pada 22.9.08 bertempat di MYDIN USJ SUBANG....
seramai 25 orang anak yatim telah hadir untuk menerima sumbangan dari Mydin...iaitu voucher 100rnggt untuk seorang....
wah pada kite kecik je nilai seratus tu tapi pada mereka ianya amat besar dan berharga...
so pada majlis tu tntu2la nubhan nye ade...so die ambik kesempatan tu tuk beramah mesra ngn budak2 nie...sambil tu tolong pilihkan baju, kasut dan bermacam2 lagi....

pas dah selesai shoping Mydin sekali lagi berbesar hati untuk menyediakan hidangan untuk berbuka puasa...dah puas berbuka so kami pun lepak2 ngn anak2 kecil ini dan sembang2....sampai masanye tuk mereka pulang...agak sedey la sbb ada di kalangan anak2 ni menangis sbb xnak pisah ngn kami....aduss tersentuh ati....

pada aku majlis ni btul2 memberi kesedaran pada aku...yela diorg mungkin xbernasib baik sbb diorg dah xde mak ayah..macammane mereka merayakan hari yg mulia ini...kite bayangkan....
kite yg ade mak ayah ni seharusnye bersyukur....aku mmg terhibur ngn gelagat diorg....
yela smua yg diorg lihat smuanye nak....tapi aku ttp puas sbb dpat melayan kerenah mereka....
hilang penat puasa dan terasa kenyang melihat mereka.....
ish apsai aku nak touching2 nie...huhuuhuhuhuh
k la tgk je la beberapa pic...ni
hopefully apa yg kami lakukan ni ikhlas dan niat kerana Allah..semoga Allah memberkati majlis dan meredhai apa yg kami lakukan.....aminnn

p/s:sowi gamba gua mmg xde..sbb gua suke tngkap gamba or lain...huhuhuuhu




































































2 comments:

  1. i dh tgk dh kat mr. manager...
    huhu...

  1. seronoknye tgk korg..
    sayu lk rasa hatiku..

MAJlis AMal AnaK YAtim ANjuraN NUbhan FC

| |

salam,
alhamdulillah selamat gak majlis ni...majlis ni diadakan pada 22.9.08 bertempat di MYDIN USJ SUBANG....
seramai 25 orang anak yatim telah hadir untuk menerima sumbangan dari Mydin...iaitu voucher 100rnggt untuk seorang....
wah pada kite kecik je nilai seratus tu tapi pada mereka ianya amat besar dan berharga...
so pada majlis tu tntu2la nubhan nye ade...so die ambik kesempatan tu tuk beramah mesra ngn budak2 nie...sambil tu tolong pilihkan baju, kasut dan bermacam2 lagi....

pas dah selesai shoping Mydin sekali lagi berbesar hati untuk menyediakan hidangan untuk berbuka puasa...dah puas berbuka so kami pun lepak2 ngn anak2 kecil ini dan sembang2....sampai masanye tuk mereka pulang...agak sedey la sbb ada di kalangan anak2 ni menangis sbb xnak pisah ngn kami....aduss tersentuh ati....

pada aku majlis ni btul2 memberi kesedaran pada aku...yela diorg mungkin xbernasib baik sbb diorg dah xde mak ayah..macammane mereka merayakan hari yg mulia ini...kite bayangkan....
kite yg ade mak ayah ni seharusnye bersyukur....aku mmg terhibur ngn gelagat diorg....
yela smua yg diorg lihat smuanye nak....tapi aku ttp puas sbb dpat melayan kerenah mereka....
hilang penat puasa dan terasa kenyang melihat mereka.....
ish apsai aku nak touching2 nie...huhuuhuhuhuh
k la tgk je la beberapa pic...ni
hopefully apa yg kami lakukan ni ikhlas dan niat kerana Allah..semoga Allah memberkati majlis dan meredhai apa yg kami lakukan.....aminnn

p/s:sowi gamba gua mmg xde..sbb gua suke tngkap gamba or lain...huhuhuuhu




































































2 comments:

Beautiful^Devil said...

i dh tgk dh kat mr. manager...
huhu...

rin said...

seronoknye tgk korg..
sayu lk rasa hatiku..

.