twitter


wah dah dekat sebulan setengah aku blaja kat kptmkl ni....cepat tull masa berlalu..
rasenye aku cam di dunia asing lak blaja kat situ...sbb suasana die xsame ngn kuantan....bayangakan nak pegi kelas dah kena bangun awal pagi...dah la ngan lecterur die smuanye otai2....nak ikut aktiviti die lagi la cam ade kroni2 je...

tapi aku mmg rindu ngn kptmktn....sbb terlampau byk kenangan terindah aku kat sana.....dari p.guard n pengarah kolej aku leh tegur n sembang kadang...
segala aktivti kat sana aku dpt ikut tanpa perlu rase bersalah....pensyarah2 die jgn cite la...smuanye best2 siap bleh lepak sama2...kan..kan...komasra tu lagi aku rindu..yela tmpt aku keje jap...walaupun gaji yg ciput tapi aku suke gak keje..sbbnye dpt jumpe ngn org2 kat kolej...ish ape la cite keadaan komasra tu...

epislon tu plak tmpt aku melepaskan gian tido hahhaaha....kat sana la aku kena jadi gundik ngn pensyarah sana...hahahaha...rindu smua tu...

kalo la masa boleh berputar aku rase nak je kembali ke sana....
tapi xleh kan...sbbnye kite kena trus pandang ke depan...
yang dah lalu jadikan satu kenangan dan semaikan dalam jiwa..hahahha

tah bile aku nak trun sana ni..mase skank pun xcukup bg aku nak trun sana....
nak lepak2 ngn pensyarah kat sana....terutama kakak2 aku tu..yg kepala hotaknye mmg dah giler..hahaha

k la xmau ckp ape dah ni pun dah sedey nie....
bye
salammm

6 comments:

  1. oit, aku xde ke dalam cite ko nie? apa da...

  1. hehe...
    jgn marah ye bdk bulatt...
    die sebut psl akak2 yg kpale hotaknye gile saje...

    eh nuarr...
    eje epsilon tuh btol2 bley takk?
    ape daa epislon?

  1. wahh...gundikkkss??? huhu... sib baik i kat kappa... eh..komplen la plak yg gaji ciput...takpe..takpee bgtau TP koop!!! hehehe

  1. kat konseler lama tak rindu keeee??? uuwwwwaaaaa!!!! heheee...

    bab gundik tu yang tak tahan tuhhh hehee..

  1. Nuar + Epsilonians = Tak boleh dipisahkan.. hehehehe

  1. gundik? gigoli ke ko ni wakakaka...
    (saje typo gigoli takut budak bawah 18 bace, yang dh berbulu tu paham2 je la ape gigoli tu ye)

RINDU SAMA KUANTAN!!!

| |

wah dah dekat sebulan setengah aku blaja kat kptmkl ni....cepat tull masa berlalu..
rasenye aku cam di dunia asing lak blaja kat situ...sbb suasana die xsame ngn kuantan....bayangakan nak pegi kelas dah kena bangun awal pagi...dah la ngan lecterur die smuanye otai2....nak ikut aktiviti die lagi la cam ade kroni2 je...

tapi aku mmg rindu ngn kptmktn....sbb terlampau byk kenangan terindah aku kat sana.....dari p.guard n pengarah kolej aku leh tegur n sembang kadang...
segala aktivti kat sana aku dpt ikut tanpa perlu rase bersalah....pensyarah2 die jgn cite la...smuanye best2 siap bleh lepak sama2...kan..kan...komasra tu lagi aku rindu..yela tmpt aku keje jap...walaupun gaji yg ciput tapi aku suke gak keje..sbbnye dpt jumpe ngn org2 kat kolej...ish ape la cite keadaan komasra tu...

epislon tu plak tmpt aku melepaskan gian tido hahhaaha....kat sana la aku kena jadi gundik ngn pensyarah sana...hahahaha...rindu smua tu...

kalo la masa boleh berputar aku rase nak je kembali ke sana....
tapi xleh kan...sbbnye kite kena trus pandang ke depan...
yang dah lalu jadikan satu kenangan dan semaikan dalam jiwa..hahahha

tah bile aku nak trun sana ni..mase skank pun xcukup bg aku nak trun sana....
nak lepak2 ngn pensyarah kat sana....terutama kakak2 aku tu..yg kepala hotaknye mmg dah giler..hahaha

k la xmau ckp ape dah ni pun dah sedey nie....
bye
salammm

6 comments:

sheffy said...

oit, aku xde ke dalam cite ko nie? apa da...

Beautiful^Devil said...

hehe...
jgn marah ye bdk bulatt...
die sebut psl akak2 yg kpale hotaknye gile saje...

eh nuarr...
eje epsilon tuh btol2 bley takk?
ape daa epislon?

misz_A said...

wahh...gundikkkss??? huhu... sib baik i kat kappa... eh..komplen la plak yg gaji ciput...takpe..takpee bgtau TP koop!!! hehehe

Neeza Shahril said...

kat konseler lama tak rindu keeee??? uuwwwwaaaaa!!!! heheee...

bab gundik tu yang tak tahan tuhhh hehee..

hidayah said...

Nuar + Epsilonians = Tak boleh dipisahkan.. hehehehe

wasabi said...

gundik? gigoli ke ko ni wakakaka...
(saje typo gigoli takut budak bawah 18 bace, yang dh berbulu tu paham2 je la ape gigoli tu ye)

.