twitter


hmmm...
pagi2 lagi dah kena bangun sebab nak pegi HKL tue..
ade kena ambik darah...
ish letih tull stiap kali kena ambik darah..
doktor pun satu dah tau aku xde sakit saje je nak wat ujikaji kat aku...huhuhuhuh
k la pastu dah ambik darah smua aku pun kuar dari HKL tu.,...
balik2 umah lepak jap pastu online ym ngn forum..
adusss xde org la plak....
pastu mes bad tye die psai sabtu nie.,...
tetiba die call ajak temankan die pi sogo...
aku layankan je..sbb boring gak xde watpe kat umah...
sblm jumpe die aku jumpe abg ak..aku pow abg aku dulu..hahahahah
pastu aku smpai sogo awal plak...kena tnggu bad dkt setengah jam....
ish letey woiii...
pastu dah settle ape yg bad nak...jalan2 jap...
last2 die ajak pi minum2...aku ingat kedai mamak je tapi pegi kl sentral n lepak kat kfc...
nasib die blanje aku..wahahahaa...thank bad...
lepak pun xlama sbb die dah janji ngn membe die..
pastu aku ngn die pun blah n tuju haluan masing2...
tu je aku nak gtau...
wahahahhahaa

k choww.....

1 comments:

  1. wahahhaah...
    tok amik darah kenape...??
    ade sakit ker...??
    ooo dating ngan bad yo.

kejadian hari ini

| |

hmmm...
pagi2 lagi dah kena bangun sebab nak pegi HKL tue..
ade kena ambik darah...
ish letih tull stiap kali kena ambik darah..
doktor pun satu dah tau aku xde sakit saje je nak wat ujikaji kat aku...huhuhuhuh
k la pastu dah ambik darah smua aku pun kuar dari HKL tu.,...
balik2 umah lepak jap pastu online ym ngn forum..
adusss xde org la plak....
pastu mes bad tye die psai sabtu nie.,...
tetiba die call ajak temankan die pi sogo...
aku layankan je..sbb boring gak xde watpe kat umah...
sblm jumpe die aku jumpe abg ak..aku pow abg aku dulu..hahahahah
pastu aku smpai sogo awal plak...kena tnggu bad dkt setengah jam....
ish letey woiii...
pastu dah settle ape yg bad nak...jalan2 jap...
last2 die ajak pi minum2...aku ingat kedai mamak je tapi pegi kl sentral n lepak kat kfc...
nasib die blanje aku..wahahahaa...thank bad...
lepak pun xlama sbb die dah janji ngn membe die..
pastu aku ngn die pun blah n tuju haluan masing2...
tu je aku nak gtau...
wahahahhahaa

k choww.....

1 comments:

hArnEy said...

wahahhaah...
tok amik darah kenape...??
ade sakit ker...??
ooo dating ngan bad yo.

.