twitter


~Weeeeeeee~

hah dah nak tamat dah khidmat 2008 kan...so adakah azam2 yg kite janjikan mase awal2 tahun tu dah tercapai or blommm...

akuuuuu
pada aku azam 08 masih blom tercapaiiiiii........
so nampak gayanye terpaksa la di bawa ke 2009 nieh,....
wehhh nak tambah azam ke...
so pada aku baik jgn mari kite abiskan azam yg blom tercapai tu...
nnt yg dikejar tercicir yg di kendong terlepas...
hah terlepas plak dua2 kan...
so mari la kite laksanakan yg blommm terlaksana....

so ape ek azam aku tahun 08 dulu nieh....

mari aku cite skit...
aku ade 3 azam je......tapi mmg xpenah tercapai smpai skank...

1.........azam aku ialah aku nak kawinnnnnn tapi smpai skank xkawin...hehehe so kena la cary forwardkan bende nieh.....

2.........aku nak membayar balik pengorbanan mak ayah aku selama aku membesar nie.....so aku akan membalas dengan kejayaan aku dan berjanji nak menghantar mereka megerjakan hajiii dan memberi sebuah kehidupan yg lebih selesa dari sekarang...nampaknye yg nie carry forward jugak la kan.....

3..........aku ingin menjadi seorang anak yg taat kepada ibu bapaku dan sentiasa menjadikan mereka idola aku dlm segala hal jua dan menjadi insan yg berjaya di dunia dan akhirat...yg ni pon masih dlm membawa ke tahun ini..sbbnye aku ni masih mentah dan masih belajar menjadi insan....

ok ni yg utama la..mmgla xtercapai kan...huhuhuh

yg pasti azam aku nak belajar tercapai....
tu je...

dan aku berazam tuk tahun 2009 ni pulak aku nak pastikan aku abiskan tahun ni dengan keputusan yg lebih bagus berbanding mase diploma....

okk tu je la...
byeee...
doakan aku berjaya mencapai cita-cita ku nie...hehehhehehehe

5 comments:

  1. wahhh azam utama=nak kawen tuhh!
    ahakss sabo tok. kamu masih muda.
    smoga azam tcapai :)
    oit jom tambah azam= kurusss!

  1. ye ke nak kurus...
    dah kamu pon asyikk makan je..
    camne nak kurusss hahahhaha..
    jommm

  1. haha gila azam tu dah nak dkat 10tahun xtercapai2 gak tok.
    jom bagi saya duit.
    kamu kan kawan artesss.
    nak g treatment.
    HAHA.

  1. GOOD AZAM, MUDAH2AN TERCAPAI JUA K! AMBOI NO. 1 NK KAWIN TU - DH ADE CALON KE? HEHEHHE...SUCCESS AS A STUDENT FIRST BARU PIKIR PSL KAWIN YE DIK! SLMT TAHUN BARU...

  1. elok le tu berazam nak dapat keputusan yg elok sikit... yg lain2 tu mmg kena hold dulu...

GOODBYE 2008 AND WELCOME 2009

| |

~Weeeeeeee~

hah dah nak tamat dah khidmat 2008 kan...so adakah azam2 yg kite janjikan mase awal2 tahun tu dah tercapai or blommm...

akuuuuu
pada aku azam 08 masih blom tercapaiiiiii........
so nampak gayanye terpaksa la di bawa ke 2009 nieh,....
wehhh nak tambah azam ke...
so pada aku baik jgn mari kite abiskan azam yg blom tercapai tu...
nnt yg dikejar tercicir yg di kendong terlepas...
hah terlepas plak dua2 kan...
so mari la kite laksanakan yg blommm terlaksana....

so ape ek azam aku tahun 08 dulu nieh....

mari aku cite skit...
aku ade 3 azam je......tapi mmg xpenah tercapai smpai skank...

1.........azam aku ialah aku nak kawinnnnnn tapi smpai skank xkawin...hehehe so kena la cary forwardkan bende nieh.....

2.........aku nak membayar balik pengorbanan mak ayah aku selama aku membesar nie.....so aku akan membalas dengan kejayaan aku dan berjanji nak menghantar mereka megerjakan hajiii dan memberi sebuah kehidupan yg lebih selesa dari sekarang...nampaknye yg nie carry forward jugak la kan.....

3..........aku ingin menjadi seorang anak yg taat kepada ibu bapaku dan sentiasa menjadikan mereka idola aku dlm segala hal jua dan menjadi insan yg berjaya di dunia dan akhirat...yg ni pon masih dlm membawa ke tahun ini..sbbnye aku ni masih mentah dan masih belajar menjadi insan....

ok ni yg utama la..mmgla xtercapai kan...huhuhuh

yg pasti azam aku nak belajar tercapai....
tu je...

dan aku berazam tuk tahun 2009 ni pulak aku nak pastikan aku abiskan tahun ni dengan keputusan yg lebih bagus berbanding mase diploma....

okk tu je la...
byeee...
doakan aku berjaya mencapai cita-cita ku nie...hehehhehehehe

5 comments:

bayyin afiqah said...

wahhh azam utama=nak kawen tuhh!
ahakss sabo tok. kamu masih muda.
smoga azam tcapai :)
oit jom tambah azam= kurusss!

tok wan said...

ye ke nak kurus...
dah kamu pon asyikk makan je..
camne nak kurusss hahahhaha..
jommm

bayyin afiqah said...

haha gila azam tu dah nak dkat 10tahun xtercapai2 gak tok.
jom bagi saya duit.
kamu kan kawan artesss.
nak g treatment.
HAHA.

ladyM said...

GOOD AZAM, MUDAH2AN TERCAPAI JUA K! AMBOI NO. 1 NK KAWIN TU - DH ADE CALON KE? HEHEHHE...SUCCESS AS A STUDENT FIRST BARU PIKIR PSL KAWIN YE DIK! SLMT TAHUN BARU...

Intan Noorazlina said...

elok le tu berazam nak dapat keputusan yg elok sikit... yg lain2 tu mmg kena hold dulu...

.