twitter


wahhhhhhh
gua sknk ni agak malas smuanye....
mungkin bulan 12 ni bulan malas kot...
smuanye aku malas nak wat....hahahaha
asgnmt2 usah cite la mmg byk lagi xsiap....

xpe2 tu biarkan dulu..
so kite enjoyyy
aku skank ni mmg ade kat kampung halaman yg ku cintai...cewahhh
aku bile dah balik kampung msti maleh nak balik kl dah...
sbb dah berat bontot kot....hahahha
raya aji aritu aku sambut pun ngah xkebestnye...
yela mmg every year kiteorg sbgai pemuda akan trun padang bantu tuk korban lembu...tapi tahun ni agak cam ape je...
ade org2 tua ni cam ape je...bleh marah2 kiteorg..ikat ni salah tumbangkan lembu pun salah...bak kate smua nya salah..so kami dah lepas smua lembu kena sembelih basuh tangan dan basuh ape yg patut telah membuat mogok dgn meninggalkan majlis tu...hehehe
sowiiii pakcik2 wat la keje tu smua ek nak tnjuk kuat ek...(ammpunnn bukan sengaja tapi geram).......
dah lepaskan cite tu...


0 comments:

SEpinTAS laLu jerkk.....

| |

wahhhhhhh
gua sknk ni agak malas smuanye....
mungkin bulan 12 ni bulan malas kot...
smuanye aku malas nak wat....hahahaha
asgnmt2 usah cite la mmg byk lagi xsiap....

xpe2 tu biarkan dulu..
so kite enjoyyy
aku skank ni mmg ade kat kampung halaman yg ku cintai...cewahhh
aku bile dah balik kampung msti maleh nak balik kl dah...
sbb dah berat bontot kot....hahahha
raya aji aritu aku sambut pun ngah xkebestnye...
yela mmg every year kiteorg sbgai pemuda akan trun padang bantu tuk korban lembu...tapi tahun ni agak cam ape je...
ade org2 tua ni cam ape je...bleh marah2 kiteorg..ikat ni salah tumbangkan lembu pun salah...bak kate smua nya salah..so kami dah lepas smua lembu kena sembelih basuh tangan dan basuh ape yg patut telah membuat mogok dgn meninggalkan majlis tu...hehehe
sowiiii pakcik2 wat la keje tu smua ek nak tnjuk kuat ek...(ammpunnn bukan sengaja tapi geram).......
dah lepaskan cite tu...


0 comments:

.