twitter


perghhh dah lama xtulis nie....

ok la
aku nak tye pendapat korang la...
camni citenye
aku ada kawan umah nie...
perangai die ckup la aku suke..
die anggap die ni bagus sgt n smua kehendak die aku kena turutkan
so aku ni pada mulenye melayankan je perangai die..
tapiii smpai tahap yg aku rasa xleh nak layan sbb die dah anggap die ni cam anak raja,..
aku plak dijadikan sebagai or suruhan...
ok mmg aku xkesah but berpada2....
so skank ni aku dah rase cam nak halau die dari rumah...
tapi atas dasar kawan aku kena bersabar
but sampai bile.,......
dan skank ni dah xnak tego aku..
die rase die btull dgn tindakan die tu...
aku ke yg wat salah....aku pun penin la nak pkir bende2 camni


so pada korang la aku nak tye pendapat dan tolong beri komen pada aku..
semoga aku dpt jalan penyelesaian...

TOLONG AKU TERSEPITTTTTTTTTT.....

7 comments:

  1. halau jer
    hahahaha

  1. halau je...wakaka..tp xbek plak kite nak halau die kan...ape kate tokwan ajak die duk berbincang..pas2 luah kan ape yg xpuas hati...hope wat camni kite ley tau isi hati masing2...yela dah duk serumah kan..xkan nak masam muke lak..tuh yg xbest tuh...

  1. BUAT HAL SENDIRI AJE.... JGN IKUTKAN SGT DIER TU... KAWAN MCM BIASA TAPI JGN TURUTKAN... BUAT MCM TAK ADA APA2... KITA KALAU ORG BAIK KITA BAIK KALAU BUAT PERANGAI SORI... TAPI JGN LA SAMPAI GADUH... BUAT DEK AJE...KALAU GADUH LAGI SUSAH WO...

  1. to bleeding heart..
    tq jawapan yg aku idamkan mmg nak lakukan...tapiii..

    harneyy..
    reason lebih kurang aku tu la sbb kawan dan dah duk lama..

    abg ajym...
    kalo la leh wat cam yg abg ajym suo..
    kan besh...mslhnye dah wat..dan makin menjadi2 perangainye...

  1. tok ko sound jer tok..atau pon ko pindah amcan??? hehehhehe

  1. salam Tok...
    org macam tu...ibu suggest:-

    (1) buat tak nampak je dia..(anggap dia tak ada kat situ. Bila dia sembang ngan Tok..buat-buat tak dongo..atau...say that u are in hurry..)

    (2) cakap..perkara resmi je ngan dia

    (3) kalau dia suruh...buek tak donga yo..kalau dia keep request..kata ada hal lebih ptg..nak urus ni.. say "Sorry ye"

    (4) TOK.. JGN SENYUM NGAN DIA..
    BUEK MUKO SERIUS SELALU...KALAU KETEMU DIA..

    Ibu pernah lakukan pada seorg teman yg perangai lebih kurang macam Tok cakap....Hasil nye...agak BAIK..

    Cubolah....

  1. ajoyyy
    ko mmg la apsal lak aku kena kua...
    aku tuan rumah la

    to ibu..
    wahh bagus la idea ibu tu
    nnt tokwan gunekan,...

camner ek...

| |

perghhh dah lama xtulis nie....

ok la
aku nak tye pendapat korang la...
camni citenye
aku ada kawan umah nie...
perangai die ckup la aku suke..
die anggap die ni bagus sgt n smua kehendak die aku kena turutkan
so aku ni pada mulenye melayankan je perangai die..
tapiii smpai tahap yg aku rasa xleh nak layan sbb die dah anggap die ni cam anak raja,..
aku plak dijadikan sebagai or suruhan...
ok mmg aku xkesah but berpada2....
so skank ni aku dah rase cam nak halau die dari rumah...
tapi atas dasar kawan aku kena bersabar
but sampai bile.,......
dan skank ni dah xnak tego aku..
die rase die btull dgn tindakan die tu...
aku ke yg wat salah....aku pun penin la nak pkir bende2 camni


so pada korang la aku nak tye pendapat dan tolong beri komen pada aku..
semoga aku dpt jalan penyelesaian...

TOLONG AKU TERSEPITTTTTTTTTT.....

7 comments:

Bleeding Heart said...

halau jer
hahahaha

hArnEy said...

halau je...wakaka..tp xbek plak kite nak halau die kan...ape kate tokwan ajak die duk berbincang..pas2 luah kan ape yg xpuas hati...hope wat camni kite ley tau isi hati masing2...yela dah duk serumah kan..xkan nak masam muke lak..tuh yg xbest tuh...

ajym said...

BUAT HAL SENDIRI AJE.... JGN IKUTKAN SGT DIER TU... KAWAN MCM BIASA TAPI JGN TURUTKAN... BUAT MCM TAK ADA APA2... KITA KALAU ORG BAIK KITA BAIK KALAU BUAT PERANGAI SORI... TAPI JGN LA SAMPAI GADUH... BUAT DEK AJE...KALAU GADUH LAGI SUSAH WO...

tok wan said...

to bleeding heart..
tq jawapan yg aku idamkan mmg nak lakukan...tapiii..

harneyy..
reason lebih kurang aku tu la sbb kawan dan dah duk lama..

abg ajym...
kalo la leh wat cam yg abg ajym suo..
kan besh...mslhnye dah wat..dan makin menjadi2 perangainye...

Ajoy said...

tok ko sound jer tok..atau pon ko pindah amcan??? hehehhehe

Simahmail said...

salam Tok...
org macam tu...ibu suggest:-

(1) buat tak nampak je dia..(anggap dia tak ada kat situ. Bila dia sembang ngan Tok..buat-buat tak dongo..atau...say that u are in hurry..)

(2) cakap..perkara resmi je ngan dia

(3) kalau dia suruh...buek tak donga yo..kalau dia keep request..kata ada hal lebih ptg..nak urus ni.. say "Sorry ye"

(4) TOK.. JGN SENYUM NGAN DIA..
BUEK MUKO SERIUS SELALU...KALAU KETEMU DIA..

Ibu pernah lakukan pada seorg teman yg perangai lebih kurang macam Tok cakap....Hasil nye...agak BAIK..

Cubolah....

tok wan said...

ajoyyy
ko mmg la apsal lak aku kena kua...
aku tuan rumah la

to ibu..
wahh bagus la idea ibu tu
nnt tokwan gunekan,...

.