twitter


hmm...
rasenye dah lama aku x balik kampung nieh...
alih2 aku nak balik gak...sbb nak selesaikan perjanjian mara...
kalo x jadi anak derhaka la aku nieh..hehehe
so aku pun melepakkan diri aku kat kampung nieh dari ari jumaat...
cadang nak balik khamis tu tapi ade urusan lain aku tangguhkan dulu...
so aku lepak kat umah je..
yg besh nye mak aku ni msti masak lauk sedap2 kalo aku balik...
so kalo balik msti aku kena masakan mak aku ish masakan mak kan mana leh lawan ngn kedai..
lauk ikan rebus cicah kicap campur cili padi pun dah sedap..hahhahaahhaha
so aku pun selesaikan borang2 mara tu...pegi chop sana sini...
pegi itu..kire banyak keje la...nasib la dpt pinjaman kan...
yg selebeynye aku melepek kat umah tido...
hah bab tido nie mmg mak aku bising pye...die kate kalo ko tido baik xyah balik ko tido je kat kl tu...kijamm kan mak aku...hahaahha
so esok(hari ini la) aku balik kl..yg bestnye kali nieh aku naik ktm....
first time nieh..hhahhaaha kul 1 dari ipoh smpai kl sentral kul 4(3 jam je)kalo naik bas 2 jam je..tapi saje nak cari kelainan kali nieh..
ahhahaha
ok la...nak out nieh...
byeee

0 comments:

LEPAK KAT KAMPUNG......

| |

hmm...
rasenye dah lama aku x balik kampung nieh...
alih2 aku nak balik gak...sbb nak selesaikan perjanjian mara...
kalo x jadi anak derhaka la aku nieh..hehehe
so aku pun melepakkan diri aku kat kampung nieh dari ari jumaat...
cadang nak balik khamis tu tapi ade urusan lain aku tangguhkan dulu...
so aku lepak kat umah je..
yg besh nye mak aku ni msti masak lauk sedap2 kalo aku balik...
so kalo balik msti aku kena masakan mak aku ish masakan mak kan mana leh lawan ngn kedai..
lauk ikan rebus cicah kicap campur cili padi pun dah sedap..hahhahaahhaha
so aku pun selesaikan borang2 mara tu...pegi chop sana sini...
pegi itu..kire banyak keje la...nasib la dpt pinjaman kan...
yg selebeynye aku melepek kat umah tido...
hah bab tido nie mmg mak aku bising pye...die kate kalo ko tido baik xyah balik ko tido je kat kl tu...kijamm kan mak aku...hahaahha
so esok(hari ini la) aku balik kl..yg bestnye kali nieh aku naik ktm....
first time nieh..hhahhaaha kul 1 dari ipoh smpai kl sentral kul 4(3 jam je)kalo naik bas 2 jam je..tapi saje nak cari kelainan kali nieh..
ahhahaha
ok la...nak out nieh...
byeee

0 comments:

.