twitter


betul..betull..betull..
.











msti kite akan ingat tagline nie kan...
skali masuk wayang plak cite nieh...
aku pun ape lagi...
first tayangan je aku dah pegi tgk sorang2....
aku ckp cite nie mmg besh dari awal sampai abis korang akan gelak je...
so first tgk sorang2 nak cite ngn sapa kan..

so pada ari rabu lepas aku ngn kak fit dan waiii n biii pegi tgk wayang..
mule2 nak tgk cite benjamin button...tapi tuka tgk cite upin ipin...
aku suke..aku suke tgk lagiiii...
kali kedua tgk pun still leh pecah peruttt...
hahahhahah..kali ada member bleh la komen bagai filem nieh,....

pada aku ni la first cite 3D malaysia yg paling bagus dan mampu pegi jauhhh
teknik die mmg cantikk jalan cerita yg menarikk....
smuanya bagus2.....
aku suke,...aku suke....

so pada korang yg blom tgk..ape lagi layankan...
aku dari 5 bintang aku up jadi 10 bintang ok...





abis je cite nie...
kiteorg gi lepak jap sambil tnggu tira..kak muzii....edna..
pastu sembang2 waii n bii terpaksa balik kerana ada urusan penting...
so kami yg tinggal pegi pekena nasi lemak kat bangsar..
ok la sedap gak..
pastu dah abis makan sembang2..
kami pun berangkat pulang...
pastuuu ape lagiii tidooo la...
hahhahah

houtttt!!!!

2 comments:

  1. betul betul betul!
    :)

  1. Fikirkan masa depan!
    (tetibe)
    Hehe
    Salam Tok
    Zam datang ziarah nih

GENG-UPIN dan IPIN....

| |

betul..betull..betull..
.











msti kite akan ingat tagline nie kan...
skali masuk wayang plak cite nieh...
aku pun ape lagi...
first tayangan je aku dah pegi tgk sorang2....
aku ckp cite nie mmg besh dari awal sampai abis korang akan gelak je...
so first tgk sorang2 nak cite ngn sapa kan..

so pada ari rabu lepas aku ngn kak fit dan waiii n biii pegi tgk wayang..
mule2 nak tgk cite benjamin button...tapi tuka tgk cite upin ipin...
aku suke..aku suke tgk lagiiii...
kali kedua tgk pun still leh pecah peruttt...
hahahhahah..kali ada member bleh la komen bagai filem nieh,....

pada aku ni la first cite 3D malaysia yg paling bagus dan mampu pegi jauhhh
teknik die mmg cantikk jalan cerita yg menarikk....
smuanya bagus2.....
aku suke,...aku suke....

so pada korang yg blom tgk..ape lagi layankan...
aku dari 5 bintang aku up jadi 10 bintang ok...





abis je cite nie...
kiteorg gi lepak jap sambil tnggu tira..kak muzii....edna..
pastu sembang2 waii n bii terpaksa balik kerana ada urusan penting...
so kami yg tinggal pegi pekena nasi lemak kat bangsar..
ok la sedap gak..
pastu dah abis makan sembang2..
kami pun berangkat pulang...
pastuuu ape lagiii tidooo la...
hahhahah

houtttt!!!!

2 comments:

bayyin afiqah said...

betul betul betul!
:)

Zamani84 said...

Fikirkan masa depan!
(tetibe)
Hehe
Salam Tok
Zam datang ziarah nih

.