twitter


hah korang msti ingat pas dinner tu aku trus balikk..
ohh tidakk....
kami berpakat tuk menonton wayang die pavi...
aku,edna.kak fit,tira je yg pegi tgk...ehh tertinggal bad plak..
kamiii tgk cite bride warr...cite die beshh..
tapi ezham n frenz die join skali tgk...
wayang plak kul 1.20pagi...perghhh abis tgk wayang tu..
kami jadi burung antu...bayangkan kami wat kerje giler berjalan kaki tuk pegi lepak kat pelita klcc tu....ish memang sewel kami pagi2 tu...tapiii beshhh lepak sembang2 cite mngarut la macam la nak tnggu pkul 6 pagi nieh...ishhh gilerr kannn....yang seronoknye tgk sorang2 mata dah jadi panda lebamm je...tapiii kerana keseronokkannye tu ilang ngantuk..hahhaha
ni bukan kali pertama wat...ni kali kedua...kali pertama pas abis tgk MUZIK2 separuh akhir aritu,..

6.30pagi mula la kami berpisah dan menuju ke destinasi masing2.....
pastu tido smpai pkul 6 lebey,.....tu pun mmg kejutkan....
kalo x..smpai malam kot..hahahhaahaa
dah tu je la...
ari tu mmg jadi budak baik lepak je kat umah..
kakakakaka

houuuttt!!!

0 comments:

sambungan cite dinner tu...

| |

hah korang msti ingat pas dinner tu aku trus balikk..
ohh tidakk....
kami berpakat tuk menonton wayang die pavi...
aku,edna.kak fit,tira je yg pegi tgk...ehh tertinggal bad plak..
kamiii tgk cite bride warr...cite die beshh..
tapi ezham n frenz die join skali tgk...
wayang plak kul 1.20pagi...perghhh abis tgk wayang tu..
kami jadi burung antu...bayangkan kami wat kerje giler berjalan kaki tuk pegi lepak kat pelita klcc tu....ish memang sewel kami pagi2 tu...tapiii beshhh lepak sembang2 cite mngarut la macam la nak tnggu pkul 6 pagi nieh...ishhh gilerr kannn....yang seronoknye tgk sorang2 mata dah jadi panda lebamm je...tapiii kerana keseronokkannye tu ilang ngantuk..hahhaha
ni bukan kali pertama wat...ni kali kedua...kali pertama pas abis tgk MUZIK2 separuh akhir aritu,..

6.30pagi mula la kami berpisah dan menuju ke destinasi masing2.....
pastu tido smpai pkul 6 lebey,.....tu pun mmg kejutkan....
kalo x..smpai malam kot..hahahhaahaa
dah tu je la...
ari tu mmg jadi budak baik lepak je kat umah..
kakakakaka

houuuttt!!!

0 comments:

.