twitter



MASHITAH membantu Nubhan minum sambil diperhatikan suaminya.




SELEPAS berjalan-jalan di Zoo Negara, Nubhan turut dibida sebanyak RM500 untuk undangan majlis makan malam. Memilih tarikh keramat 14 Februari iaitu hari bermakna buat pasangan yang bercinta, majlis makan malam berkenaan diadakan di Restoran Saloma. Sesuai dengan tarikh itu, Nubhan dikehendaki mengenakan sepasang sut serta membawa sejambak bunga.

Apa yang melucukan, Nubhan tidak mengetahui siapakah pembidanya kerana hanya diberitahu oleh pengurusnya, Vernon, yang dia sudah dibida oleh pasangan suami isteri.

Oleh kerana tidak tahu pembidanya anak muda itu berdebar-debar untuk bertemu buat kali pertama dengan orang yang tidak dikenalinya. Bagaimanapun, sebaik tiba di pekarangan masuk Restoran Saloma, Jalan Ampang di ibu negara, Nubhan mula perasan beberapa kelibat yang amat dikenalinya.

"Daripada jauh Nubhan nampak beberapa ahli kelab, tertanya juga apa mereka buat di sini. Tetapi apabila Vernon bawa Nubhan ke arah mereka, Nubhan mula mengagak yang mereka sebenarnya cuba mengenakan saya.

"Nubhan gembira kerana ahli kelab Nubies prihatin dengan keadaan yang menimpa Gaza sehingga sanggup turut serta dalam acara lelongan. Nubhan juga amat berterima kasih kepada mereka kerana mengambil perhatian apa saja yang Nubhan lakukan," katanya.

Nubhan berkata, acara makan malam ini adalah ideanya sendiri sebagai menebus kekesalannya kerana tidak dapat hadir pada acara lelongan amal itu kerana terpaksa terbang ke Sabah bagi memeriahkan sesi uji bakat Akademi Fantasia musim ketujuh.

Sementara itu, presiden kelabnya, Mashitah Ismail, 26, berkata, mereka membida Nubhan menerusi Vernon melalui telefon hanya setelah majlis anjuran Berita Harian itu berakhir.

Katanya, dia bersama ahli kelab yang lain tidak dapat turut serta di Amcorp Mall kerana terikat dengan tugas masing-masing.

Namun, sebagai lambang keprihatinan mereka, dia bersama 14 rakan-rakannya sanggup berkongsi wang bagi membida Nubhan. Bagaimanapun, meminta Vernon supaya merahsiakan perkara itu daripada pengetahuan penyanyi pujaan mereka.

"Selain tujuan amal, kami juga sebenarnya sepakat untuk mengenakan Nubhan kerana dia sering mengenakan kami. Memandangkan hari ini juga adalah Hari Kekasih, kami sengaja meminta supaya dia memakai sut.

"Apabila dia masuk dan nampak kami, Nubhan terus mengomel katanya ingatkan pasangan kekasih mana tadi. Rupanya pasangan suami isteri yang dimaksudkan adalah kami, " katanya.

Walaupun seramai 14 orang yang berkongsi duit untuk membida Nubhan, tetapi hanya tujuh saja yang dapat hadir ke majlis makan malam itu iaitu Siti Asmah Danuri, Nor Aida Mustafa, Nur Athirah Abd Rahman, Nor Muziani Musa, Lily Hasliana Dalila Mat Yin dan Khairul Anuar Abdul Aziz.


Selain makan malam, Nubhan turut menghiburkan peminat setianya itu dengan single terbarunya Seadanya Aku lagu ciptaan Sharon Paul dan lirik oleh Azalea. Selesai acara makan malam, mereka semua kemudiannya menonton wayang bersama.

*dipetik dari berita harian....

*nota kaki*

1.sobonanye den ni masih singlee ok...blomm kawen sperti yg dikatekan di atas..

2.walaupun ianya tetap sweet memories bagi tegarians smua......

3.mmg niat tegarians nak menderma kat GAZA ek....

4.aku tetap nak saman penulis nieh..hehehhehe

5. jgn salah anggap tau psai suami isteri tu...


9 comments:

  1. ko nk saman wat pe... biar laa... bukan betul p0n....

    tapikannnn kalau betul laa korang pasangan...meletooooopppppp!!!!!

    HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

  1. Tul tu Jimmie...
    Mana tau..gurauan menjadi kenyataan.
    hehehehe..

    Tok & Tira,
    Jgn mareeee. Ibu sekadar bergurau je.

  1. Tok

    Saje nk bg senyuman semangat kat tok :)

    L a r i k k k s s s s

  1. meletoooooooooooooop!!!!(((version menuju puncak hokkayyy)))

    tapi siyes..kelako siyoottttt!!!

  1. cayalah!
    gosip plg hangat skang nih!!
    peace..

  1. weh tok! ko buat citer ni kan, tetiba link page ko meletup2 masuk blog aku.. sabar je la weyy!!!!

    ahahahahaha!!!!

  1. samat panten baghu tokkkkk...
    kenduri da ke lom???
    atau hanimunnnnnn duluuuuuu???

  1. ni kira kawen no 2 dulu la kan?
    no 1 lom lagi kan??

    sori bay....larikkkkkkkkkkkkkk

  1. wahahhaha!!
    ececehhhh.
    nak sangat azam NAK KAWEN aritu.
    nah, amek! haha.
    amboii makin galak ea la nihhh!

xTAu Nak KAte APE daHH.....

| |


MASHITAH membantu Nubhan minum sambil diperhatikan suaminya.




SELEPAS berjalan-jalan di Zoo Negara, Nubhan turut dibida sebanyak RM500 untuk undangan majlis makan malam. Memilih tarikh keramat 14 Februari iaitu hari bermakna buat pasangan yang bercinta, majlis makan malam berkenaan diadakan di Restoran Saloma. Sesuai dengan tarikh itu, Nubhan dikehendaki mengenakan sepasang sut serta membawa sejambak bunga.

Apa yang melucukan, Nubhan tidak mengetahui siapakah pembidanya kerana hanya diberitahu oleh pengurusnya, Vernon, yang dia sudah dibida oleh pasangan suami isteri.

Oleh kerana tidak tahu pembidanya anak muda itu berdebar-debar untuk bertemu buat kali pertama dengan orang yang tidak dikenalinya. Bagaimanapun, sebaik tiba di pekarangan masuk Restoran Saloma, Jalan Ampang di ibu negara, Nubhan mula perasan beberapa kelibat yang amat dikenalinya.

"Daripada jauh Nubhan nampak beberapa ahli kelab, tertanya juga apa mereka buat di sini. Tetapi apabila Vernon bawa Nubhan ke arah mereka, Nubhan mula mengagak yang mereka sebenarnya cuba mengenakan saya.

"Nubhan gembira kerana ahli kelab Nubies prihatin dengan keadaan yang menimpa Gaza sehingga sanggup turut serta dalam acara lelongan. Nubhan juga amat berterima kasih kepada mereka kerana mengambil perhatian apa saja yang Nubhan lakukan," katanya.

Nubhan berkata, acara makan malam ini adalah ideanya sendiri sebagai menebus kekesalannya kerana tidak dapat hadir pada acara lelongan amal itu kerana terpaksa terbang ke Sabah bagi memeriahkan sesi uji bakat Akademi Fantasia musim ketujuh.

Sementara itu, presiden kelabnya, Mashitah Ismail, 26, berkata, mereka membida Nubhan menerusi Vernon melalui telefon hanya setelah majlis anjuran Berita Harian itu berakhir.

Katanya, dia bersama ahli kelab yang lain tidak dapat turut serta di Amcorp Mall kerana terikat dengan tugas masing-masing.

Namun, sebagai lambang keprihatinan mereka, dia bersama 14 rakan-rakannya sanggup berkongsi wang bagi membida Nubhan. Bagaimanapun, meminta Vernon supaya merahsiakan perkara itu daripada pengetahuan penyanyi pujaan mereka.

"Selain tujuan amal, kami juga sebenarnya sepakat untuk mengenakan Nubhan kerana dia sering mengenakan kami. Memandangkan hari ini juga adalah Hari Kekasih, kami sengaja meminta supaya dia memakai sut.

"Apabila dia masuk dan nampak kami, Nubhan terus mengomel katanya ingatkan pasangan kekasih mana tadi. Rupanya pasangan suami isteri yang dimaksudkan adalah kami, " katanya.

Walaupun seramai 14 orang yang berkongsi duit untuk membida Nubhan, tetapi hanya tujuh saja yang dapat hadir ke majlis makan malam itu iaitu Siti Asmah Danuri, Nor Aida Mustafa, Nur Athirah Abd Rahman, Nor Muziani Musa, Lily Hasliana Dalila Mat Yin dan Khairul Anuar Abdul Aziz.


Selain makan malam, Nubhan turut menghiburkan peminat setianya itu dengan single terbarunya Seadanya Aku lagu ciptaan Sharon Paul dan lirik oleh Azalea. Selesai acara makan malam, mereka semua kemudiannya menonton wayang bersama.

*dipetik dari berita harian....

*nota kaki*

1.sobonanye den ni masih singlee ok...blomm kawen sperti yg dikatekan di atas..

2.walaupun ianya tetap sweet memories bagi tegarians smua......

3.mmg niat tegarians nak menderma kat GAZA ek....

4.aku tetap nak saman penulis nieh..hehehhehe

5. jgn salah anggap tau psai suami isteri tu...


9 comments:

Jimmie said...

ko nk saman wat pe... biar laa... bukan betul p0n....

tapikannnn kalau betul laa korang pasangan...meletooooopppppp!!!!!

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

Simahmail said...

Tul tu Jimmie...
Mana tau..gurauan menjadi kenyataan.
hehehehe..

Tok & Tira,
Jgn mareeee. Ibu sekadar bergurau je.

Zamani84 said...

Tok

Saje nk bg senyuman semangat kat tok :)

L a r i k k k s s s s

myfizly said...

meletoooooooooooooop!!!!(((version menuju puncak hokkayyy)))

tapi siyes..kelako siyoottttt!!!

FaDLi_iras said...

cayalah!
gosip plg hangat skang nih!!
peace..

tira said...

weh tok! ko buat citer ni kan, tetiba link page ko meletup2 masuk blog aku.. sabar je la weyy!!!!

ahahahahaha!!!!

Shikin JD said...

samat panten baghu tokkkkk...
kenduri da ke lom???
atau hanimunnnnnn duluuuuuu???

Shikin JD said...

ni kira kawen no 2 dulu la kan?
no 1 lom lagi kan??

sori bay....larikkkkkkkkkkkkkk

bayyin afiqah said...

wahahhaha!!
ececehhhh.
nak sangat azam NAK KAWEN aritu.
nah, amek! haha.
amboii makin galak ea la nihhh!

.