twitter


yes aku bersyukur akhirnya aku dah abis gak final paper aku pada isnin lepas...walaupun dah lewat aku tetapnak update,...hehehehe...so setelah bertungkus lumus(ye ke)hehehehe...aku selamat gak menjawab soklan2 mencabar minda...hahhaha

tapi pasni tunggu keputusan la...doakan ek semoga lulus dengan cemerlang...hehehhe
ok aku pun dah pindah umah baru...selamat tinggal umah lama...hahahhaha setahun duk sana...banyak kenangan...hope moga di rumah baru ni memberi sinar baru.....

ok aku pun skank nak fokus kepada kerja2 gathering NFC...memandangkan tarikhnya hampir tiba...banyak kerje kena settle kan....aku harap xde pertikaian dari sapa2 ek kalo aku fokus nieh..sbb exam dah abis....

hah mana2 ada yang nak menaja atau memberi sumbangan pada gathering bleh la telefon aku atau sms je ataupun tinggalkan pada komen je....hehhehe

ok tu je...penat nieh...baru basuh umah dan kemas2 barang...

salam coretan
-tokwan-

1 comments:

  1. duit tu jgn perabih.. igt2 sket mase blanje tu ye adikkk??

AKHIRNYAAAAA.......

| |

yes aku bersyukur akhirnya aku dah abis gak final paper aku pada isnin lepas...walaupun dah lewat aku tetapnak update,...hehehehe...so setelah bertungkus lumus(ye ke)hehehehe...aku selamat gak menjawab soklan2 mencabar minda...hahhaha

tapi pasni tunggu keputusan la...doakan ek semoga lulus dengan cemerlang...hehehhe
ok aku pun dah pindah umah baru...selamat tinggal umah lama...hahahhaha setahun duk sana...banyak kenangan...hope moga di rumah baru ni memberi sinar baru.....

ok aku pun skank nak fokus kepada kerja2 gathering NFC...memandangkan tarikhnya hampir tiba...banyak kerje kena settle kan....aku harap xde pertikaian dari sapa2 ek kalo aku fokus nieh..sbb exam dah abis....

hah mana2 ada yang nak menaja atau memberi sumbangan pada gathering bleh la telefon aku atau sms je ataupun tinggalkan pada komen je....hehhehe

ok tu je...penat nieh...baru basuh umah dan kemas2 barang...

salam coretan
-tokwan-

1 comments:

Beautiful^Devil said...

duit tu jgn perabih.. igt2 sket mase blanje tu ye adikkk??

.