twitter


ya dejavu kalau dimaksudkan ialah kelahiran semula....so pada aku dejavu ini memang sesuai ditujukan kepada tomok..kerana dia lahir semula sebagai seorang penghibur yang lebih kreatif dan dia juga telah lari dari kepompong dulu...inilah di namakan dejavu...

ya aku memang ke sana dan aku memberi sokongan kepada tomok...bukan kerana apa..sepanjang aku menonton die memang konsisten dan sentiasa memberi persembahan yang menarik dan mampu membawa kelainan pada setiap lagu yang di bawa....

kalau xsilap aku...vc yang ditunjukkan die pernah ckp yang dulu shownye penah di baling batu dikutuk bagai...ya sekarang rakyat malaysia telah melupakannya dan memberi peluang kedua buatnya...ternyata die mampu dan membalas kepercayaan rakyat malaysia...
ya pada awal rancangan memang tomok di undi keluar..aku tau lubuk di hati penyokong tomok agak kecewa..tetapi ternyata rakyat malaysia memberi peluang sekali lagi..dan akhirnya rakyat malaysia mahukan beliau dinobatkan sebagai juara....tahniah sekali lagi buat tomok....
buat sang juara jadikan ini sebagai landasan kebangkitan untuk lebih maju dan sentiasa memberi kelainan di setiap persembahan...itu lah rakyat malaysia mahukan dari anda....

ya konsert grand final malam tadi memang hangat..pembukaan yang cukup menarik dan semuanya memang best...

eh jap kenapa aku tetiba posting pasal tomok nieh????...aku peminat tomok ke????
oh sebenarnya memang aku ingin memberi sokongan pada tomok....sebab apa..sebab aku rasa die memang layak di sokong...adakah aku ni lari dari sokongan artis yang aku berikan sekarang??..jawapan yang mudah tidak..sebab aku tahu mana tanggungjawab aku dan sokongan aku terhadapnya....so kalau rasa nak bermulut2....lebih baik pkir dulu ye...hahahahaha....
pada aku mmg xsalah la apa yang aku...siapa yang terbaik memang akan mendapat sokongan...
xkan lah nak beri sokongan yang melampau kot...mana lah tau tetiba kuar sebelum abis pertandingan nak jugak ke beri sokongan...pikir2kan selamat beramal...muahahhaha

k la...cukup aku melalut...nnt gamba aku tepek ek..

p/s 1:thanks a lot to the sista atas tiket yang korang beri tu..xsia-sia aku dtg...

p/sii:kalau ada yang rasa cam ape je pasai posting ada aku kesah....peduli apa penulisan aku blog so nak baca silakan xsuke sendiri mau ingat...muahahahah

DAN TERAKHIR KALINYA TAHNIAH BUAT TOMOK......

coretan buat semua
-tokwan-

4 comments:

  1. makasih dtg mmeriahkan lagi suasan malam td...really appreciate it..hehehehe..korang mmg sporting n best....
    bestttttttttt...yeah tomok menanggggg..heheheheheh

  1. nyah mak kesah tau hahahahhahahaahah
    klakar r mlm tadi best...

  1. patut mcm ku kenal je org tu.HAHAHA

  1. hahahah.... TQ gak..
    menguat dan menambahkan lg sorakan bg fans tomok tuk tomok..hhaha

DEJAVU

| |

ya dejavu kalau dimaksudkan ialah kelahiran semula....so pada aku dejavu ini memang sesuai ditujukan kepada tomok..kerana dia lahir semula sebagai seorang penghibur yang lebih kreatif dan dia juga telah lari dari kepompong dulu...inilah di namakan dejavu...

ya aku memang ke sana dan aku memberi sokongan kepada tomok...bukan kerana apa..sepanjang aku menonton die memang konsisten dan sentiasa memberi persembahan yang menarik dan mampu membawa kelainan pada setiap lagu yang di bawa....

kalau xsilap aku...vc yang ditunjukkan die pernah ckp yang dulu shownye penah di baling batu dikutuk bagai...ya sekarang rakyat malaysia telah melupakannya dan memberi peluang kedua buatnya...ternyata die mampu dan membalas kepercayaan rakyat malaysia...
ya pada awal rancangan memang tomok di undi keluar..aku tau lubuk di hati penyokong tomok agak kecewa..tetapi ternyata rakyat malaysia memberi peluang sekali lagi..dan akhirnya rakyat malaysia mahukan beliau dinobatkan sebagai juara....tahniah sekali lagi buat tomok....
buat sang juara jadikan ini sebagai landasan kebangkitan untuk lebih maju dan sentiasa memberi kelainan di setiap persembahan...itu lah rakyat malaysia mahukan dari anda....

ya konsert grand final malam tadi memang hangat..pembukaan yang cukup menarik dan semuanya memang best...

eh jap kenapa aku tetiba posting pasal tomok nieh????...aku peminat tomok ke????
oh sebenarnya memang aku ingin memberi sokongan pada tomok....sebab apa..sebab aku rasa die memang layak di sokong...adakah aku ni lari dari sokongan artis yang aku berikan sekarang??..jawapan yang mudah tidak..sebab aku tahu mana tanggungjawab aku dan sokongan aku terhadapnya....so kalau rasa nak bermulut2....lebih baik pkir dulu ye...hahahahaha....
pada aku mmg xsalah la apa yang aku...siapa yang terbaik memang akan mendapat sokongan...
xkan lah nak beri sokongan yang melampau kot...mana lah tau tetiba kuar sebelum abis pertandingan nak jugak ke beri sokongan...pikir2kan selamat beramal...muahahhaha

k la...cukup aku melalut...nnt gamba aku tepek ek..

p/s 1:thanks a lot to the sista atas tiket yang korang beri tu..xsia-sia aku dtg...

p/sii:kalau ada yang rasa cam ape je pasai posting ada aku kesah....peduli apa penulisan aku blog so nak baca silakan xsuke sendiri mau ingat...muahahahah

DAN TERAKHIR KALINYA TAHNIAH BUAT TOMOK......

coretan buat semua
-tokwan-

4 comments:

NoraJoey said...

makasih dtg mmeriahkan lagi suasan malam td...really appreciate it..hehehehe..korang mmg sporting n best....
bestttttttttt...yeah tomok menanggggg..heheheheheh

Ajoy said...

nyah mak kesah tau hahahahhahahaahah
klakar r mlm tadi best...

wanie;NUBIES said...

patut mcm ku kenal je org tu.HAHAHA

ktcats said...

hahahah.... TQ gak..
menguat dan menambahkan lg sorakan bg fans tomok tuk tomok..hhaha

.