twitter


hmm.....
tetiba terdetik plak nak tulis di tengah2 pagi nieh...mata plak xterasa nak tido...
tajuk di atas cam ape je kan....
yela di sini aku nak cerita sedikit apa yang berlaku...
aku bukannye ape...cube bayangkan apa yang kite harapkan tetiba pudar dan tidak dengar kabar langsung...kecewa kan...begitu jugak dengan aku...apa yang aku tunggu hampir setahun tetapi masih lagi belum muncul...sakit hati apabila berlakunya perkara ini....

siapakah harus dipersalahkan...aku??..atau org lain???hmmmm...jawapannya pikir la sendiri....
cume aku berharap org yang dipertanggungjawab tu tolonglah laksanakan tugas dengan baik agar tiada lagi satu penantian dan harapan yang tinggal harapan...cukup lah penat tau camni....

tapi kite sebagai manusia dan hamba ALLAH kite hanya mampu berdoa agar satu keajaiban akan berlaku dan memberi sinar serta harapan yang baru kepada hidup kite...ehh...korang mesti tertanya2 kan ape yang aku harapkan sebenarnya...kalau korang nak tau korang kena tnggu entry aku kerana selagi harapan yang aku tnggu ni xmuncul selagi tu la entry tentang harapan ni xkan muncul...

ok...sampai sini sahaja..

coretan tokwan...

2 comments:

  1. ehem tok!
    awat nehh?

  1. hhahahahahhaa....

    ada bende yang mebuatkan tok tuk wat posting nieh....tapiii ini serius...
    mmg sakit ati lah...

    muahhahaha

HARAPAN YANG TINGGAL HARAPAN......

| |

hmm.....
tetiba terdetik plak nak tulis di tengah2 pagi nieh...mata plak xterasa nak tido...
tajuk di atas cam ape je kan....
yela di sini aku nak cerita sedikit apa yang berlaku...
aku bukannye ape...cube bayangkan apa yang kite harapkan tetiba pudar dan tidak dengar kabar langsung...kecewa kan...begitu jugak dengan aku...apa yang aku tunggu hampir setahun tetapi masih lagi belum muncul...sakit hati apabila berlakunya perkara ini....

siapakah harus dipersalahkan...aku??..atau org lain???hmmmm...jawapannya pikir la sendiri....
cume aku berharap org yang dipertanggungjawab tu tolonglah laksanakan tugas dengan baik agar tiada lagi satu penantian dan harapan yang tinggal harapan...cukup lah penat tau camni....

tapi kite sebagai manusia dan hamba ALLAH kite hanya mampu berdoa agar satu keajaiban akan berlaku dan memberi sinar serta harapan yang baru kepada hidup kite...ehh...korang mesti tertanya2 kan ape yang aku harapkan sebenarnya...kalau korang nak tau korang kena tnggu entry aku kerana selagi harapan yang aku tnggu ni xmuncul selagi tu la entry tentang harapan ni xkan muncul...

ok...sampai sini sahaja..

coretan tokwan...

2 comments:

bay said...

ehem tok!
awat nehh?

tok wan said...

hhahahahahhaa....

ada bende yang mebuatkan tok tuk wat posting nieh....tapiii ini serius...
mmg sakit ati lah...

muahhahaha

.