twitter






















salam semua..
hah ni lah yang aku nak cite kat korang sini..walaupun aku tiada pembaca yang setia..hhehehehe..

k ari rabu aritu kire kiteorg ni cam nak kumpul2 lah memandangkan semua ngah cuti sem ni alang2 leh wat reunion skit..tapi cam xramai plak sbbnye wat ari rabu plak..ada plak tu ngah keje or pratikal dan ada plak hal2 lain yang xpat dielakkan..so xpe dengan semangat wajanye aku n beberapa org tetap teruskan..padahal sorang ni semangat sangat nak pegi..aku ni on aje...

so bermula perjalanan kami pada pukul 9.30 pagi nieh...nak pegi beli ayam tuk di bakar dan sedikit jajan ataupun lebih dikenali sbgai keropok2 dan air..eh lupe plak aku nak ckp kiteorg pegi 8 orang je...tu pun aku bersyukur gak sbb sblm ni lebih ramai lagi sebenarnye...ok2 balik pada cite..so operasi membeli ni mmg tugas dah sinonim ngn aku kot...asyik2 kalo pegi chepor je aku kena beli..xpe2 aku paling suke sbb aku leh sesuka ati pilih barang..hahha
dah selesai semua beli barang perjalanan ke chepor bermula kul 11.00 pagi...

hah sampai je chepor pendakian bukit bermula..hehehe maklumlah sbb aku ni cam dah lama xaktif sukan badan dah kembang so mengah jugak lah...akhirnye sampai jugak ke tempat dituju...arghhhh sampai2 aku dah xkire terjun dulu dari makan...sbb dah lama xkena air sungai..mak aihh sejuk airnye bukan main...xsangka plak rupe2nye semua kaki gambar..hahaha abis setiap bende ambik gamba..haihhh..hhehe

agak2 dah lapo naik..mule lah idopkan api nak bakar ayam(kepak ayam je)perghh nak tunggu lama gak la..sbb advandce sangat la katanye..tgh2 syok nak tnggu bara api 3 org membe aku baru sampai..shiann diorg smpai2 dah kena jadi tukang bakar...hehee
tapii semangat bakar akhirnye ayam pun siap dibakar..sambil2 makan kiteorg sembang2 kenangan lama masa sekola rendah..cam2 cite kuar...aku ni dulu jual nasi lemak pastu diorg ni mmg beri gelaran nuar nasi lemak..satu sekola tau tu..huhuhuhu
so dah kenyang bagai mandi lah..besh2..

rasa2 dah lama berendam n buli membuli terjadi..dekat pkul 4 gak kiterog berkemas n berangkat pulang..haihh time ni mmg xbesh sbb cam penat je n ngantok..kiteorg pun salin pakaian semua kat tandas...sblm pulang tu aku ajak pegi pekena air dulu...ilangkan dahaga...

tapikan kat sini aku nak cakap...bebanyak terima kasih pada membe2 aku yang sudi join tuk kali ni..thank tukang semangat farid....yang ni mmg muke setia pegi chepor..syuk,adam...xlupe gak kat firdaus, atan, n syuib(hah yang ni aku still xhengat zaman2 sekola)hehehe tapi skank dah hengat skit2..sbb korang mmg besh dan sanggup join kali nieh..lain kali kite wat lagi..dgr2 nak trip ke teluk batikk kan...heheeh jommmm....

ni la citenye..picca nnt aku upload ek..sbb cam malas je nak letak..tapi aku letakkan nnt...

ok sampai sini...

salam coretan
-tokwan-

3 comments:

  1. Tokwan...
    harus nak wat posing ala2 tuk majalah mangga...ekekeke

  1. This comment has been removed by the author.
  1. salam, amacam kat kptmkl ok ka? reunion ngan aku bile plak. hua3

REUNION KECIL-KECILAN

| |





















salam semua..
hah ni lah yang aku nak cite kat korang sini..walaupun aku tiada pembaca yang setia..hhehehehe..

k ari rabu aritu kire kiteorg ni cam nak kumpul2 lah memandangkan semua ngah cuti sem ni alang2 leh wat reunion skit..tapi cam xramai plak sbbnye wat ari rabu plak..ada plak tu ngah keje or pratikal dan ada plak hal2 lain yang xpat dielakkan..so xpe dengan semangat wajanye aku n beberapa org tetap teruskan..padahal sorang ni semangat sangat nak pegi..aku ni on aje...

so bermula perjalanan kami pada pukul 9.30 pagi nieh...nak pegi beli ayam tuk di bakar dan sedikit jajan ataupun lebih dikenali sbgai keropok2 dan air..eh lupe plak aku nak ckp kiteorg pegi 8 orang je...tu pun aku bersyukur gak sbb sblm ni lebih ramai lagi sebenarnye...ok2 balik pada cite..so operasi membeli ni mmg tugas dah sinonim ngn aku kot...asyik2 kalo pegi chepor je aku kena beli..xpe2 aku paling suke sbb aku leh sesuka ati pilih barang..hahha
dah selesai semua beli barang perjalanan ke chepor bermula kul 11.00 pagi...

hah sampai je chepor pendakian bukit bermula..hehehe maklumlah sbb aku ni cam dah lama xaktif sukan badan dah kembang so mengah jugak lah...akhirnye sampai jugak ke tempat dituju...arghhhh sampai2 aku dah xkire terjun dulu dari makan...sbb dah lama xkena air sungai..mak aihh sejuk airnye bukan main...xsangka plak rupe2nye semua kaki gambar..hahaha abis setiap bende ambik gamba..haihhh..hhehe

agak2 dah lapo naik..mule lah idopkan api nak bakar ayam(kepak ayam je)perghh nak tunggu lama gak la..sbb advandce sangat la katanye..tgh2 syok nak tnggu bara api 3 org membe aku baru sampai..shiann diorg smpai2 dah kena jadi tukang bakar...hehee
tapii semangat bakar akhirnye ayam pun siap dibakar..sambil2 makan kiteorg sembang2 kenangan lama masa sekola rendah..cam2 cite kuar...aku ni dulu jual nasi lemak pastu diorg ni mmg beri gelaran nuar nasi lemak..satu sekola tau tu..huhuhuhu
so dah kenyang bagai mandi lah..besh2..

rasa2 dah lama berendam n buli membuli terjadi..dekat pkul 4 gak kiterog berkemas n berangkat pulang..haihh time ni mmg xbesh sbb cam penat je n ngantok..kiteorg pun salin pakaian semua kat tandas...sblm pulang tu aku ajak pegi pekena air dulu...ilangkan dahaga...

tapikan kat sini aku nak cakap...bebanyak terima kasih pada membe2 aku yang sudi join tuk kali ni..thank tukang semangat farid....yang ni mmg muke setia pegi chepor..syuk,adam...xlupe gak kat firdaus, atan, n syuib(hah yang ni aku still xhengat zaman2 sekola)hehehe tapi skank dah hengat skit2..sbb korang mmg besh dan sanggup join kali nieh..lain kali kite wat lagi..dgr2 nak trip ke teluk batikk kan...heheeh jommmm....

ni la citenye..picca nnt aku upload ek..sbb cam malas je nak letak..tapi aku letakkan nnt...

ok sampai sini...

salam coretan
-tokwan-

3 comments:

Harney said...

Tokwan...
harus nak wat posing ala2 tuk majalah mangga...ekekeke

syazfir said...
This comment has been removed by the author.
syazfir said...

salam, amacam kat kptmkl ok ka? reunion ngan aku bile plak. hua3

.