twitter


hidup ini susah kite nak duga...
kadang-kadang kite rasa dekat sangat dengan seseorang itu..
tapi sebenarnye jauh..
walaupun kite dapat genggam tangan die...tapi itu belum bermakna kite
dapat selami hati dan perasan die...

mungkin kadang-kadang kite dapat tengok die ketawa..
tapi mungkin jugak kite tak tahu disebalik ketawanya...
bile die menangis kite ingat kehadiran kite dapat memujuknya..
walhal kehadiran kite lebih tak disenanginya langsung..

rencah dunia kita takkan tahu sapa kawan atau sapa lawan..
sehinggalah sampai satu masa kite jatuh...
adakah tangan itu akan menghulurkan bantuan atau kite tidak dipedulikan....


salam coretan
-tokwan-

2 comments:

  1. wah! template / background baru lah, nice...mcm ade sesuatu je di sebalik coretan tokwan ni...hehehe

  1. kak tq....

    coretan ni xde makne ape2pun
    just sebuah kehidupan yang slalu terjadikan..heheheh

    tq gak pada harney kerana dielah tukang tukar template nieh...

SEBUAH KEHIDUPAN.......

| |

hidup ini susah kite nak duga...
kadang-kadang kite rasa dekat sangat dengan seseorang itu..
tapi sebenarnye jauh..
walaupun kite dapat genggam tangan die...tapi itu belum bermakna kite
dapat selami hati dan perasan die...

mungkin kadang-kadang kite dapat tengok die ketawa..
tapi mungkin jugak kite tak tahu disebalik ketawanya...
bile die menangis kite ingat kehadiran kite dapat memujuknya..
walhal kehadiran kite lebih tak disenanginya langsung..

rencah dunia kita takkan tahu sapa kawan atau sapa lawan..
sehinggalah sampai satu masa kite jatuh...
adakah tangan itu akan menghulurkan bantuan atau kite tidak dipedulikan....


salam coretan
-tokwan-

2 comments:

LadyM said...

wah! template / background baru lah, nice...mcm ade sesuatu je di sebalik coretan tokwan ni...hehehe

tok wan said...

kak tq....

coretan ni xde makne ape2pun
just sebuah kehidupan yang slalu terjadikan..heheheh

tq gak pada harney kerana dielah tukang tukar template nieh...

.