twitter


huh dah lama kot tinggalkan blog aku nie....

giler mmg dah xde semangat langsung nak tulis cite2 dah...
tapi nmpknye rasa nak tulis jugak lakkan kasi buang sawang skit..hehheeh

hah nape plak ngn tajuk di atas...
giler lah mmg saje je....sbb baru2 ni mmg ada je dramaking dibuat sampai rasa nak lempang je orang yg wat drama....mmg drama xkan abes la.....tapi biar kan jela...
yang penting skank aku hepi ngn kengkawan yg sekepala ngn aku...leh layankan kesantapan aku bersama2....tuk berhibur sama2....tuk bersukan sama2...dan segala2nya...bak kata kali ni nak tersentap ke nak merajuk ke lantak lah....malas nak layan....ahahahhaha....

ok mungkin pasni aku akan mulakan balik tuk aktif dlm penulisan blog ni..ahahahha

ok chow.!!





[+/-]

DRAMAKING!!!!